دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

با اعلام تعطیلی در سه ماه آینده؛

«من‌وتو» در حسرت براندازی «نظام جمهوری اسلامی» به تاریخ پیوست

شبکه تلویزیونی من وتو

سینماپرس: مدیران شبکه تلویزیونی «من‌وتو» در پیامی از تعطیلی احتمالی این شبکه در سه ماه آینده خبر دادند.

به گزارش سینماپرس، مدیران شبکه فارسی زبان «من‌وتو» که عملکردی برضد نظام جمهوری اسلامی ایران دارد از تعطیلی احتمالی این شبکه تلویزیونی در طول سه ماه آینده خبر دادند.

کیوان و مرجان عباسی در پیامی که خطاب به کارمندان، همکاران و بینندگان تلویزیون «من وتو» در صفحات اجتماعی این شبکه منتشر کرده اند، از احتمال تعطیلی این شبکه تلویزیونی بعد از ۱۴ سال خبر دادند و یادآور شدند که در تأمین نیازهای مالی لازم برای ادامه فعالیت تلویزیون در سال‌های پیش رو با مشکلاتی روبه رو بوده‌اند که همین مساله احتمال تعطیلی شبکه را پررنگ‌تر کرده است.

در بخشی از این پیام آمده است:

«طی همه این سال‌ها ایده‌های متفاوتی را برای کسب درآمد به‌کار بردیم اما متأسفانه تا به امروز هیچ یک نتیجه بخش نبوده اند با وجود اینکه همواره در حفظ جایگاه خود به عنوان رسانه فارسی زبان ماهواره‌ای برتر به لحاظ تعداد مخاطب موفق بوده ایم اما در تأمین نیازهای مالی لازم برای ادامه فعالیت تلویزیون در سال‌های پیش رو با مشکلاتی روبه رو شدیم. در نهایت امروز به این نقطه رسیده ایم.

اگر بنا باشد تلویزیون من و تو آخرین پخش خود را در آینده‌ای نه چندان دور داشته باشد این پیام خداحافظی ما نیست … و در صورتی که مجبور به پایان کار خود باشیم این اتفاق زودتر از آخرین روز ماه ژانویه سال آینده نخواهد افتاد. بنابراین امید داریم که شما همچنان همراه ما باشید... د.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.