سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

محسن علی‌اکبری:

در حوزه فیلم سینمایی و رسانه خیلی کم کار کردیم و بدهکار مردم «فلسطین» هستیم

تهمیه میلانی و محسن علی اکبری در انتخابات صنف تشکل واحد

سینماپرس: تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: سینما به مردم فلسطین بدهکار است؛ گردهمایی صرف به تنهایی به درد نمی‌خورد و باید کار انجام شود. من نفر اول هستم و همه هنرمندان آماده هستند در این زمینه ورود کنند حتی به فلسطین برویم و فیلم بسازیم.

به گزارش سینماپرس، محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایرنا از قصدش برای تولید اثری در خصوص جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین خبرداد و گفت: با افتخار لحظه‌شماری می‌کنیم که مدیران ما به خودشان بیایند و هنرمندان را برای کار دعوت کنند و نه فقط برای گردهمایی.

وی افزود: دو سال پیش برای ساخت سریالی در سوریه بودم؛ اکنون به فلسطین می‌رویم. ما وسط میدان هستیم و مدیران باید حمایت کنند.

تهیه‌کننده مریم مقدس همچنین گفت: هنرمند بخشی از جامعه است و بخشی از جهان و جامعه هنری را تشکیل می‌دهد؛ وقتی یک اتفاق و فاجعه‌ای در یک نقطه از جهان روی می‌دهد این حلقه متصل به هم هنرمندان است که باعث گردهمایی می شود تا منجر یه یک وحدت بین آنها شود تا در مواجهه و برخورد با ظالم و ظلمی که علیه مظلوم صورت می‌گیرد، واکنش های مناسبی انجام شود.

وقت آن رسیده که راجع به فلسطین بیشتر کار کنیم

تهیه کننده «اصحاب کهف» تصریح کرد: این کوچکترین وظیفه ما هنرمندان است و وقت آن رسیده که راجع به فلسطین بیشتر کار کنیم. در این زمینه در حوزه فیلم سینمایی و رسانه خیلی کم کار کردیم و بدهکار مردم فلسطین هستیم. طراحان ما در این حوزه خیلی کار کرده‌اند اما در حوزه کتاب هم کم کاری شده است.

علی‌اکبری گفت: اکنون با فاجعه‌ بزرگی روبرو هستیم که از طریق رسانه نظاره‌گر آنیم. حداقل با آمدن به مجامعی که در محکومیت جنایت‌های رژیم خونخوار و غاصب صهیونیستی تشکیل شده باید وظیفه‌مان را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: سعی می‌کنیم این وظیفه را در هر جایی که هستیم به بهترین شکل ممکن در راستای تقویت نیروی فلسطین و فلسطینیان انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.