یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

تهیه‌کننده «شماره ۱۰»:

قصد دارم فیلمی با موضوع جهان بدون رژیم صهیونیستی بسازم که در قالب یک اثر سینمایی است

ابراهیم اصغری در نوزدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» گفت: طرح سینمایی برای ساخت اثری با موضوع جهان بدون اسرائیل ارائه کرده‌ام که امیدوارم با آن موافقت شود تا آن را بسازم.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: قصد دارم فیلمی با موضوع جهان بدون رژیم صهیونیستی بسازم که در قالب یک اثر سینمایی است. کار در زمان حاضر در حد یک طرح و ایده است که امیدوارم در ماه‌های آینده کامل تر و در نهایت ساخته شود.

وی همچنین گفت: یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی مردم فلسطین و سرزمین‌های اشغالی است. ما ۴۳ سال است که برای تحقق این آرمان روزشماری می‌کنیم و امیدواریم که در زمان حیات خود چنین روزی را شاهد باشیم و در این زمینه بتوانیم گام‌های مؤثرتری برداریم.


این تهیه‌کننده سینما درباره رسالت هنرمندان در ساخت آثاری در خصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: در این بخش کارهای خوبی داریم اما تعداد آنها بسیار اندک و شاید کمتر از تعداد انگشتان دست باشد. جهان بویژه جهان اسلام است می‌طلبد که خیلی بیشتر از این ها کار شود.

به اعتقاد اصغری، جمهوری اسلامی و هنرمندان ایرانی باید بیشتر از هنرمندان دیگر کشورها کار انجام دهند چرا که ما محور مقاومت هستیم و قطعا اگر رژیم صهیونیستی شکست بخورد از ایران و جمهوری اسلامی شکست خواهد خورد.

اصغری گفت: امیدوارم که در این مسیر هنرمندان و سینماگران بتوانند پیشروتر باشند و آثاری را تهیه کنند که بتواند امید و اشتیاق را در میان مردم جهان و فلسطین به وجود بیاورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.