شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

همراه با مقاومت مردم فلسطین؛

«شبکه العالم» با قدرت در خط مقدم «طوفان الاقصی» می‌ماند

شبکه العالم

سینماپرس: شبکه العالم با پوشش لحظه به لحظه تحولات فلسطین از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین، حملات وحشیانه و بی هدف اشغالگران به غزه را به جهان مخابره می کند.

به گزارش سینماپرس، با گذشت هفت روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شبکه العالم با وجود حمله صهیونیست ها به دفتر این شبکه در غزه و تخریب کامل آن همچنان به پوشش اخبار مقاومت مردم فلسطین توسط خبرنگاران مستقر در محل ادامه می دهد.

عملیات موسوم به "طوفان الاقصی" صبح روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ (هفتم اکتبر ۲۰۲۳)، در حالی آغاز شد که به عنوان رویدادی حیرت انگیز به سرعت در بخش های خبری رسانه ها جهان برجسته شد و در سرتیتر اخبار قرار گرفت.
رژیم صهیونیستی با در اختیار داشتن مافیای رسانه ای همواره سعی در سرپوش و نیز بایکوت جنایات خود داشته و بیشتر رسانه های جهان نسبت به این رژیم کودک کش گرایش حمایتگرانه دارند تا جایی که اندک خبر، گزارش و تحلیلی در خصوص جنایات و کشتار این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز اقدامات ترویستی آن تهیه و منتشر کرده و می کنند.
شبکه خبری العالم، از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی، با پوشش لحظه به لحظه این رویداد، کوشید تا مخاطب درک درستی از واقعیت های میدانی فلسطین اشغالی داشته باشد و با انعکاس تمامی وقایع در رزم رسانه ای، صهیونیست ها را شکست دهد.
طی شش روز، عملیاتِ افتخارآمیز مجاهدان فلسطینی بطور کامل انعکاس یافت و جهانیان شاهد جنایات هولناک صهیونیست ها بودند.
«اسراء البحیصی» خبرنگار العالم در غزه بعد از حمله روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه العالم در غزه با حضور در ساختمان دفتر شبکه العالم در محله الرمال با انتشار تصاویری از حجم ویرانی ها، جنایات اشغالگران غاصب را در این منطقه از غزه به مخاطبان نشان داد.
«احمد سهمود» خبرنگار دیگر شبکه خبری العالم نیز با حضور در مراکز درمان غزه از وضعیت نامناسب و کمبود جا در بیمارستان های غزه گزارش داد.
«خضر شاهین» خبرنگار شبکه خبری العالم در ارتباط تصویری از قلب عسقلان اشغالی گزارش داد : ۸۰ درصد جمعیت این منطقه به دنبال حملات جنگنده ها و بمباران رژیم صهیونیستی فرار کرده اند.
وی همچنین در یک تماس ویدیویی مستقیم صدای آژیر خطر در عسقلان و سقوط مداوم موشک‌ها از نوار غزه را بعدازظهر امروز به تصویر کشید.
«احمد سهمود» خبرنگار شبکه خبری العالم در مصاحبه با طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن پرداختن به بازتاب عملیات طوفان الاقصی، بر شکست ناپذیر بودن محور مقاومت تاکید کردند ...
قابل ذکر است؛ احمد سمهود، خبرنگار شبکه العالم در باریکه غزه، هنگام تهیه گزارش در مقابل بیمارستان، خبر شهادت برادر خود در عملیات «طوفان الاقصی» را دریافت کرد.

حسین عز الدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: تدارک بی‌سابقه‌ از سوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در شهرک های مجاور مرز با لبنان مشاهده می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.