یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ارشاد:

هر جایی که نقص و کمبود قانون و ضعف قانوگذاری داشتیم و نیاز بود نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون فرهنگی از ما حمایت کنند وارد عمل شدند

مجلس شورای اسلامی

سینماپرس: مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه رویکردی که مجلس شورای اسلامی ناظر به حوزه فرهنگ و هنر داشته، نگاه بلندی بوده و در تمامی زمینه‌ها هر زمان که نیاز در حوزه قانونگذاری را داشتیم شاهد حمایت بسیار خوب و مطلوب نمایندگان بودیم.

به گزارش سینماپرس، ارشاد استعدادی در گفت و گو با ایرنا درباره ارتباط و تعامل مجلس شورای اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک سال گذشته اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکی از فاخرترین کمیسیون‌های ادوار مجلس شورای اسلامی بوده که ناظر به حوزه فرهنگ و هنر نگاه عمیق و دقیقی داشته و حمایت‌های مبنایی و ویژه‌ای را انجام داده است.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در موضوع‌های حمایت از اصل و اصالت فرهنگ و هنر، هنرمندان و اصحاب رسانه و هر جایی که نقص و کمبود قانون و ضعف قانوگذاری داشتیم و نیاز بود نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون فرهنگی از ما حمایت کنند، وارد عمل شدند.

استعدادی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در بند ه تبصره ۹ حمایت بسیار ویژه‌ای از موضوع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، جمعیت و آسیب‌های اجتماعی و در دیگر موضوعات که نیاز بود جنبه‌های حمایت از این حوزه‌ها و قاریان قرآن و کتابداران را تسهیل کنند همکاری و حمایت مطلوبی داشتند.

وی افزود: در تدوین برنامه هفتم توسعه، تاکنون کمیته فرهنگی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای کمیسیون حمایت و نگاه بلندی را در حکمرانی و سیاستگذاری ۵ ساله داشتند و این نقش را ایفا می‌کنند.

استعدادی اظهار داشت: اگر دستاوردهای خوبی در یک ساله اخیر در حوزه فرهنگ و هنر داشتیم با حمایت نمایندگان مجلس و کمیسیون فرهنگی و فراکسیون‌های شورای فرهنگ عمومی، حج و زیارت، برنامه ریزی و راهبردی و مناطق محروم و نیز کمیسیون امور اجتماعی و برنامه و بودجه حاصل شده است و در هر جا و زمانی که نیاز بود به حوزه فرهنگ و هنر کمک کنند وارد عمل شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.