شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

مدیرکل اداره هنرهای نمایشی:

همت والای هنرمندان هنرهای نمایشی کشور باعث جریان‌سازی فرهنگ مقدس ایثار و شهادت شد

کاظم نظری

سینماپرس: مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همت والای هنرمندان هنرهای نمایشی کشور در نشان دادن رشادت‌ها و خاطرات و دستاوردهای ارزشی آن دوران نمایان است و باعث جریان‌سازی فرهنگ مقدس ایثار و شهادت شد.

به گزارش سینماپرس، کاظم نظری در پیامی به مناسب هفته دفاع مقدس، از هنرمندانی که با اجرای نمایش‌های ماندگار و خاطره‌انگیز از رشادت‌های غیورمردان و زنان ایران اسلامی باعث زنده نگهداشتن فرهنگ والای دفاع مقدس شدند، تشکر کرد.

در پیام مدیرکل هنرهای نمایشی آمده است: «هفته جنگ، هفته افتخار است، هفته مقدس است، در حقیقت جشن است، عید است و یک بزرگداشتی است از روحیه مردم، ایثار مردم و مقاومت مقدس و دفاع مقدس. (امام خامنه‌ای) از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است.

در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی، همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داد.

برهمین اساس، همت والای هنرمندان هنرهای نمایشی کشور در نشان دادن رشادت‌ها و خاطرات و دستاوردهای ارزشی آن دوران نمایان است و باعث جریان‌سازی فرهنگ مقدس ایثار و شهادت شد.

تلاش هنرمندان عرصه هنرهای نمایش به‌ویژه هنرمندانی را که با اجرای نمایش‌های ماندگار و خاطره‌انگیز از رشادت‌های غیور مردان و زنان ایران اسلامی باعث زنده نگهداشتن فرهنگ والای دفاع مقدس شدند، ارج می‌نهیم و همت‌شان را می‌ستائیم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.