سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

در آستانه «هفته دفاع مقدس»؛

بازدید از «موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» رایگان شد

باغ موزه دفاع مقدس؛

سینماپرس: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بازدید از این موزه به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه رایگان خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، علیرضا عسگری با اعلام این خبر اظهارداشت: همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازدید از این مجموعه رایگان بوده است و امسال نیز با موافقت مدیرعامل موزه در جهت تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازدید از موزه از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه برای عموم مردم به صورت رایگان خواهد بود.

وی گفت: سازمان‌ها و اداراتی که خواهان بازدید گروهی از این مجموعه هستند باید درخواست خود را در سایت موزه ثبت کنند.

عسگری افزود: مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، برگزاری محفل خاطره گویی، عضویت رایگان در کتاابخانه تخصصی موزه در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری برنامه قصه گویی دفاع مقدس برای کودکان، اهدای کتاب به مناطق محروم در شرق کشور، رونمایی از خانه فیلم دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی موزه در طول هفته دفاع مقدس خواهد بود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه روی پارک طالقانی واقع شده و روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.