چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶

فرمانده کل ارتش:

«هنر» از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مؤلفه‌های «جهاد تبیین» و «جنگ ترکیبی» است

امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

سینماپرس: فرمانده کل ارتش در دیدار تهیه کننده سریال بازپرس و جمعی از هنرمندان این مجموعه گفت: ارتش سوژه‌های بسیار جذاب و فراوانی برای ساخت فیلم و سریال دارد که از همه شما عزیزان و هنرمندان دغدغه‌مند دعوت می‌کنم که به این حوزه تقریباً بکر وارد شوند.

به گزارش سینماپرس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با تهیه کننده سریال بازپرس و جمعی از هنرمندان این مجموعه، گفت: امروز ما برای مقابله و توفیق در برابر دشمنان و افزایش تاب‌آوری و مقاومت در ملت دو نیاز اساسی داریم، جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی.

وی افزود: هنر از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مؤلفه‌های جهاد تبیین و جنگ ترکیبی است. فیلم، سریال، موسیقی و البته تئاتر هم برای مخاطب خاص خودش جذاب‌ترین هستند.

فرمانده کل ارتش، خاطرنشان کرد: ما از شما که در قالب یک سریال هم الگوی امیدوارکننده‌ای از یک مقام قضایی ارائه می‌کنید و هم به صورت ظریف و هنرمندانه واقعیت چند سبک زندگی را به معرض دید و قضاوت بیننده می‌گذارید، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی ایران سوژه‌های بسیار جذاب و فراوان برای ساخت فیلم و سریال وجود دارد که یکی از آن‌ها همین بخش کوچک و خاص زندگی شهید ستاری بود که الحق آقای قصابیان بسیار خوب از عهده این نقش برآمدند و جای تشکر و خدا قوت مجدد دارد.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: از همه شما عزیزان و هنرمندان دغدغه‌مند دعوت می‌کنم که به این حوزه تقریباً بکر وارد شوند و فیلم‌ها و سریال‌هایی را در مورد جنبه‌های مختلف ارتش بسازند.

در این دیدار، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده، احمد معظمی کارگردان، حسین تراب‌نژاد نویسنده، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، محسن قصابیان، ایوب آقاخانی و سوگل طهماسبی از بازیگران سریال بازپرس حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و سرهنگ هادی مهدوی مدیر امور هنری ارتش از دیگر حاضران در این دیدار بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.