شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

دیدار نمادین «راکی» با رهبر مسیحیان کاتولیک جهان؛

پاپ فرانسیس: ما با فیلم‌های «سیلوستر استالونه» بزرگ شدیم!

سیلوستر استالونه؛ پاپ فرانسیس

سینماپرس: سیلوستر استالونه با پاپ فرانسیس ملاقات کرد و این ۲ چند مشت به شوخی رد و بدل کردند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، پاپ فرانسیس دیروز ۸ سپتامبر در شهر واتیکان با سیلوستر استالونه دیدار کرد. ظاهراً پاپ فرانسیس از طرفداران بزرگ سیلوستر استالونه است به همین دلیل ستاره «راکی» از واتیکان دیدن کرد و پاپ او و همسرش جنیفر و سه دخترش سوفیا، سیستین و اسکارلت را به حضور پذیرفت.

ویدیویی که از این دیدار توسط واتیکان نیوز به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد استالونه و فرانسیس به سرعت به یکدیگر مشت‌هایی از سر شوخی می‌زنند و پاپ به این بازیگر گفت طرفدار بزرگ اوست.

استالونه که خانواده‌اش را به پاپ معرفی می‌کرد، به وی گفت: بسیار متشکرم که در یک روز پرمشغله برای ما وقت گذاشتید. از این موضوع بسیار قدردانی می کنیم.

پاپ در کمال تعجب استالونه در پاسخ گفت: افتخار دارم. ما با فیلم‌های شما بزرگ شدیم.

استالونه هم در حالی که «راکی» را یادآوری می‌کرد، مشت‌هایش را تکان ‌داد و گفت: خب من هم باعث افتخارم است. آماده؟

پاپ هم به این شوخی پاسخ داد و خودش یک مشت به استالونه زد که باعث سرگرمی دیگران شد.

بازدید استالونه از واتیکان قبل از آن انجام شد که مستند جدید نتفلیکس در شب پایانی جشنواره فیلم تورنتو در ۱۶ سپتامبر اولین نمایش جهانی خود را تجربه کند. این مستند با عنوان «اسلای» یا «حیله‌گر» به‌عنوان نگاهی صمیمی و غیرمنتظره به زندگی این ستاره اکشن و همچنین بازتابی از زندگی حرفه‌ای چند دهه‌ای او معرفی شده است.

«حیله‌گر» شروع سخت استالونه را به‌عنوان یک بچه پرمساله در نیویورک تصویر می‌کند و از «راکی» می‌گوید که او را به سطح جدیدی از شهرت رساند. نتفلیکس «اسلای» را ماه نوامبر به نمایش درمی‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.