دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

برای شرکت در رویداد بین‌المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین؛

مدیرعامل «کانون پرورش فکری» راهی «چین» می‌شود

حامد علامتی در نشست رسانه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

سینماپرس: حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری و معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده جوانان جمهوری اسلامی ایران در رویداد بین‌المللی جوانان کشورهای عضو سازمان شانگهای چین حضور می‌یابد.

به گزارش سینماپرس، این رویداد از سوی رهبران ملی چین بنیان نهاده شده است تا بستری برای تقویت ارتباطات و همکاری فیمابین سازمان‌ها، جوانان و رهبران در کشورهای عضو سازمان شانگهای و ارتقا توسعه مشترک جوانان را فراهم کند.

موضوع امسال این رویداد یک هفته‌ای، پرورش جوانان و خلق آینده‌ای بهتر است. در طول این رویداد مجمع بین‌المللی فرهنگی جوانان و مجمع توسعه جوانان سازمان همکاری شانگهای با هدف انجام گفت‌وگوهای جوانان و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کاری کشورهای سازمان همکاری شانگهای برگزار می‌شود.

در زمان برگزاری این رویداد، مدیران و مسئولان حاضر، جلسه‌هایی در مورد موضوع‌هایی همچون تبادل داده‌ها و یادگیری متقابل میان تمدن‌ها، نوآوری فرهنگی، همکاری اقتصادی، تجاری و حفاظت از محیط زیست و همچنین کار جوانان خواهند داشت.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با توجه به نزدیکی فعالیت کانون به اهداف این سازمان به همراه دو مدیرکل کانون، در این رویداد بین‌المللی حضور یافته و به ایراد سخنرانی در مورد توسعه توانمندهای جوانان و اقدام‌های نوآورانه خواهد پرداخت.

شورای سران کشورهای عضو سازمان شانگهای با همراهی فدراسیون جوانان چین، این رویداد را از ۷ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۶ تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) در دانهوانگ استان گانسو و چینگدائو استان شاندونگ برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.