چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

با موافقت مدیرکل هنرهای نمایشی؛

«شهردار لاهیجان» دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی این شهر شد

تئاتر خیابانی

سینماپرس: با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، رضا زنده‌دل شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی رضا زنده‌دل شهردار لاهیجان را به‌ عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای رضا زنده‌دل

شهردار محترم لاهیجان

با سلام و احترام

زندگی شهری بی‌گمان بستگی و ارتباط تنگاتنگ با حوزه فرهنگ و هنر داشته و دارد. تأثیر و تأثر شهروندان و شهر به‌ویژه در روزگار اکنون که جهان جولانگاه جریان شتابان اطلاعات و ارتباطات است، اهمیت و اعتباری دوچندان یافته است. تلاش برای پاسداشت و نگهداشت نیکویی‌ها و ترویج آن در جامعه، پالایش و زدودن تیرگی‌ها و ناهنجاری‌ها از قامت اجتماع و سیمای شهر و هموار کردن مسیرهای سبز همدلی و همراهی برای فردای روشن‌تر، بی‌تردید نام و مقام ایثار دارد و برازنده تکریم است. هنرمندان عزیز ایران و به‌ویژه خانواده شریف تئاتر همواره کوشیده‌اند در این راه از جان‌ودل همراه مردمان سرزمین خود باشند و با هنرآفرینی خود برای روشنی بیش‌ازپیش فردای سرزمین ایثار نمایند. جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در سرزمین سبز گیلان و شهر زیبای لاهیجان نیز یکی از رویدادهای تأثیرگذار و ارزشمند است که با همراهی هنرمندان تلاشگر، شهروندان شریف لاهیجان و ایران و مدیران و مسئولان دغدغه‌مند برای فردای بهتر و پرامیدتر ایران می‌کوشد.

به‌موجب این حکم و نظر به تجربه، تخصص و جایگاه مدیریت شهری به‌عنوان «دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.

شایسته است ضمن ارتباط مستمر با اداره کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شورای محترم سیاست‌گذاری جشنواره در خصوص مراحل برنامه‌ریزی و برگزاری این رویداد هنری اهتمام وِیژه مبذول گردد و از توان اجرایی و تخصصی هنرمندان محترم استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی استان یاری گرفته شود.

امید که در سایه الطاف پروردگار، با همراهی شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، نهادهای همراه و هنرمندان و به‌ویژه شهروندان هنردوست در برگزاری این رویداد پیروز و سربلند باشید.»

دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند با مشارکت شهرداری و شورای شهر لاهیجان، اداره‌کل هنرهای نمایشی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با محوریت مضامین شهروندی در روزهای پایانی شهریورماه ۱۴۰۲ در شهر لاهیجان به دبیری رضا زنده‌دل برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.