چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

به ابتکار آقای مدیرعامل؛

«انجمن موسیقی ایران» با «انجمن اهدای عضو ایرانیان» تفاهم نامه امضا کرد!

انجمن موسیقی ایران

سینماپرس: مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و مدیریت انجمن اهدای عضو ایرانیان در قالب موضوعات مختلف حوزه موسیقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سینماپرس، در پی دیدار و مذاکرات امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با کتایون نجفی‌زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و امید قبادی نایب رییس این انجمن موارد مختلف نحوه همکاری فی‌مابین ۲ انجمن بررسی و تفاهم‌نامه‌ای در این چارچوب منعقد شد.

لزوم معرفی و برگزاری جلسات متعدد با فعالان حوزه موسیقی در راستای ارتقای فرهنگ اهدای عضو و پیوند اعضا و کمک به نجات جان بیماران نیازمند به اعضای پیوندی، استفاده از ظرفیت اجراهای صحنه‌ای برای حضور خانواده‌های محترم اهداکننده و بیماران لیست انتظار، کمک و حمایت از برگزاری جشنواره‌های موسیقی و سرود با موضوع اهدای عضو، درج محتواهای فرهنگی در فضاهای تبلیغی تحت پوشش انجمن موسیقی ایران و استفاده از ظرفیت‌های شعب استانی انجمن موسیقی ایران برخی از موارد این تفاهم‌نامه است.

در یادداشت تفاهم‌نامه مشترک انجمن موسیقی ایران و سازمان مردم نهاد انجمن اهدای عضو ایرانیان بر ضرورت تعامل و همکاری طرفین در راستای مشارکت در فعالیت‌های مربوط به فرهنگ‌سازی اهدای عضو و پیوند اعضا در کشور، تاکید شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.