دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

در همراهی با اعتصاب انجمن بازیگران؛

«کیت بلانشت» بر روی فرش قرمز «هشتادمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز» نمی‌رود

کیت بلانشت در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸

سینماپرس: آدام درایور، کالب لندری جونز، جسیکا چستین، مدس میکلسن از جمله بازیگرانی هستند که با وجود اعتصاب انجمن بازیگران، در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، پس از انتشار چندین گزارش بدون منبع موثق، اکنون جشنواره فیلم ونیز تأیید کرده که کدام بازیگران روی فرش قرمز لیدو خواهند رفت.

به گفته جشنواره آدام درایور برای تبلیغ فیلم «فراری» مایکل مان که در آن نقش شخصیت اصلی فیلمی یعنی انزو فراری شخصیت پیشگام ایتالیایی در مسابقات اتومبیل‌رانی را بازی کرده به ونیز می‌رود.

لندری جونز برای معرفی فیلم «داگمن» لوک بسون در جشنواره خواهد بود و مدس میکلسن برای فیلم «سرزمین موعود» ساخته نیکولای آرسل کارگردان دانمارکی و جسیکا چستین برای فیلم «خاطره» از کارگردان مؤلف مکزیکی میشل فرانکو به ونیز می‌رود. این اولین نقش‌افرینی وی پس از بازی در «چشمان تامی فی» است که برای آن برنده اسکار شده بود.

کیلی اسپانی و جیکوب الوردی، بازیگران نقش‌های پریسیلا و الویس پریسلی در فیلم «پریسیلا» ساخته سوفیا کاپولا هم در لیدو حضور خواهند داشت.

این فیلم‌ها همه با مجوز انجمن بازیگران (SAG-AFTRA) و از آنجا که تولید مستقل از استودیوهای بزرگ – اعضای اتحاد تهیه‌کنندگان (AMPTP)- هستند تاییدیه دریافت کرده‌اند.

در همین حال گفته شده احتمال می‌رود کیفر ساترلند هم برای ادای احترام به آخرین فیلم ویلیام فریدکین فقید که یک درام حقوقی با عنوان «دادگاه نظامی شورش کین» است، به لیدو برود. این درحالی است که این فیلم توسط شوتایم و پارامونت که از کمپانی‌های رو در رو با انجمن بازیگران است، ساخته شده است.

صحنه ونیز اما بی‌تاثیر از اعتصاب بازیگران نیست و در حالی که قرار است فیلم جدید کیت بلانشت در جشنواره نمایش داده شود، برنامه حضور خود وی لغو شد.

درام «منشأ» ساخته آوا دوورنی که با الهام از رمان «کاست: ریشه‌های نارضایتی ما» نوشته ایزابل ویلکرسون برنده جایزه پولیتزر ساخته شده به عنوان اولین اثر یک کارگردان زن آفریقایی-آمریکایی که به بخش رقابتی ونیز راه یافته در لیدو به نمایش درمی‌آید؛ اما هنوز روشن نیست که آیا بازیگران فیلم شامل آنجانو الیس-تیلور، نیسی نش-بتز، جان برنتال و ورا فارمیگا در جشنواره حضور خواهند داشت یا خیر.

امسال هشتادمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از ۳۰ آگوست تا ۹ سپتامبر (۸ تا ۱۸ شهریور) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.