سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

لزوم ورود نهادهای نظارتی نسبت به برگزاری جشنواره‌های جدیدالتأسیس؛

نخستین جشنواره ملی «فیلم اقوام ایرانی» قرار است میتینگی برای ترویج نماد همجنسگرایی شود؟!

مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

سینماپرس: چندی است اتفاقات عجیب و ناخوشایندی در سینمای ایران در حال روی دادن است، اتفاقاتی که از زمان مدیریت مدیران دولت تدبیر و امید در سینمای کشور آغاز شده و امروز خط سیر آن به واسطه حضور برخی مدیران منفعل بر مصدر سینمایی کشور همچنان ادامه دارد!

به گزارش سینماپرس، در حالی که پیش از این برخی از تولیدات سینمای ایران محتوای همجنسگرایی را ترویج می کردند امروزه کار به جایی رسیده که به اسم برگزاری جشنواره اقوام ایرانی پرچم و نماد همجنسگرایان تبلیغ می‌شود! موضوعی که به شدت مورد انتقاد برخی فعالان عرصه فرهنگی کشور واقع شده است.

نخستین جشنواره ملی «فیلم اقوام ایرانی» قرار است میتینگی برای ترویج همجنسگرایی شود؟

بی شک خانه سینما که متولی واقعی برگزاری این چنین رویداد است باید پاسخگوی این عملکرد ناشایست باشد و مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی نیز باید با تمام قوا جلوی برگزاری این رویداد را بگیرند.
البته سکوت و انفعال مدیران فرهنگی طی سال های متمادی باعث شده علیرغم اقدامات خلاف شرع و ضداسلامی توسط برخی هنرمندنمایان، نه تنها هیچ برخورد قاطع و عبرت آموزی با برخی جریانات خانه سینما صورت نگیرد بلکه کماکان سینمای کشور بطور دربست در اختیارشان قرار داده شود و این مجموعه با خیالی آسوده به کانونی برای نشر خواسته و یا ناخواسته این قبیل افکار ضاله و منحط مبدل گردد.

نخستین جشنواره ملی «فیلم اقوام ایرانی» قرار است میتینگی برای ترویج نماد همجنسگرایی شود؟!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.