چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

کمپانی پپس از انعقاد قرارداد چندساله میان «آمبلین پارتنرز» و «یونیورسال»؛

«استیون اسپیلبرگ» ۲۰ درصد از کارکنان کمپانی خود را اخراج کرد

استیون اسپیلبرگ

سینماپرس: کمپانی «آمبلین پارتنرز» متعلق به «استیون اسپیلبرگ» با ۲۰ درصد از کارکنان خود پس از انعقاد قرارداد چندساله با کمپانی یونیورسال، قطع همکاری کرد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «آمبلین پارتنرز» (Amblin Partners) که حدود ۱۰۰ نفر پرسنل دارد، پس از انعقاد یک قرارداد چندساله با کمپانی بزرگ یونیورسال و در پی ایجاد تغییرات ساختاری، ۲۰ درصد از کارکنان خود از بخش‌های بازاریابی، بین‌الملل و پس از تولید را اخراج کرد.

طبق قرارداد جدید، استودیو یونیورسال در فیلم‌های این شرکت سرمایه‌گذاری مشترک خواهد کرد. کمپانی آمبلین پیش‌تر برای فیلم‌های خود سرمایه‌گذار پیدا می‌کرد و سپس به یونیورسال این فرصت را می‌داد که آن فیلم‌ها را در ازای پرداخت هزینه توزیع کند.

«اسپیلبرگ» آخرین بار فیلم نامزد اسکار «فبلمن‌ها» را کارگردانی کرد که یونیورسال آن را توزیع کرد و هنوز پروژه جدید این سینماگر هالیوودی اعلام نشده است.

کمپانی «آمبلین پارتنرز» ساخت اقتباسی از رمان «همنت» نوشته «مگی اوفارل» به کارگردانی «کلوئی ژائو» را در دست ساخت دارد و قراردادی را برای ساخت فیلم بر اساس رمان «قاتلان گمنام» نوشته «راب هارت» منعقد کرده است.

«اسپیلبرگ» پس از اعلام قرارداد جدید با استودیو یونیورسال در بیانیه‌ای گفت: «یونیورسال خانه اجدادی من است و این فصل جدید در همکاری دیرینه ما، انعطاف‌پذیری خلاقانه و استقلالی را برای کمپانی آمبلین فراهم می‌کند که به ما امکان می‌دهد با هم به سوی موفقیت گام برداریم. من همیشه از کل تیم خود به خاطر کار و فداکاری آن‌ها در طول سال‌ها سپاسگزارم و همچنین از یونیورسال به خاطر تعهد و مشارکتشان قدردانی می‌کنم».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.