دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

به کارگردانی «سید ابراهیم بدرالدین»؛

«آقا مصطفی» اکران می‌شود

شهید سیدمصطفی صدرزاده

سینماپرس: مستند «آقا مصطفی» اثر جدیدی درباره شهید سیدمصطفی صدرزاده است و بخش مهمی از این مستند قرار است در شبکه نمایش مردمی عمار قرار گیرد.

به گزارش سینماپرس، آقا مصطفی روایتی است از زندگی و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شهید پرافتخار صدرزاده (از شهدای مدافع حرم) که در روز تاسوعا به شهادت رسید.

در این مستند بستگان و آشنایان شهید به بیان خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید می‌پردازند و در خلال آن به مجاهدت‌ها و روش ایشان در فعالیت‌های فرهنگی، اشاره می‌کنند.

مستند «آقا مصطفی» به‌کارگردانی سید ابراهیم بدرالدین و تهیه‌کنندگی سیدحمیدرضا حسینی مهر اثر جدیدی درباره شهید سیدمصطفی صدرزاده است؛ این فیلم مستند با زاویه نگاهی جدید و متفاوت، جهاد فرهنگی این شهید والامقام را در شهر کهنز به‌تصویر کشیده است.

بخش مهمی از این مستند که قرار است در شبکه نمایش مردمی عمار قرار گیرد، روایت فعالیت‌های فرهنگی و جهادی شهید مصطفی صدرزاده از زبان دوستان نزدیک، اهالی مسجد امیرالمؤمنین و نوجوانانی است که همراه با آقا مصطفی فعالیت می‌کردند و با آموزه‌های وی تربیت شدند. روایتگری جذاب نوجوان‌های شهید مصطفی صدرزاده این مستند را متفاوت با دیگر آثار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.