چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

مختار سائقی:

خوشحالم که پس از مدت‌ها کار نمایش‌خوانی باعث شد تا روی صحنه تئاتر باشم و در قبال تماشاگرانی که به آن‌ها متعهد هستم کار را انجام دهم

مختار سائقی

سینماپرس: مختار سائقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از وقفه چهارساله با نمایش مردی به نام دایک به روی صحنه تئاتر حاضر می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مختار سائقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۶۲ وارد سینما شد و به عنوان بازیگر در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند حضور یافت.

سائقی در فیلم‌های تلویزیونی همچون ستایش، پاورچین، سه در چهار، شب‌های برره، به کجا چنین شتابان، آسمان همیشه ابری نیست، شوق پرواز و کلاه پهلوی به ایفای نقش پرداخته است.

مختار سائقی در نمایش‌های تئاتری همچون الف وارد می‌شود به کارگردانی برکه فروتن و وقایق اتفاقیه کاری از مرحوم شهرام عبدلی به ایفای نقش پرداخته است و اکنون پس از چهار سال قرار است مجددا روی صحنه نمایش تئاتر مردی به نام دایک کاری از جعفر شکرپور حاضر شود.

مختار سائقی در خصوص آخرین کار تئاتر صحنه‌ای خود گفت: فکر می‌کنم آخرین بار در سال ۱۳۹۸ برای نمایش وقایق اتفاقیه کاری از دوست خوبم مرحوم شهرام عبدلی روی صحنه نمایش حاضر شدم و پس از آن کاری روی صحنه انجام ندادم.

وی ادامه داد: البته در این مدت چهار ساله برای نمایش‌هایی از من دعوت شد، اما مایل به قبول کردن آن‌ها نبودم و البته کارهایی بودند که تمایل به بازی در آن‌ها داشتم، اما از من برای بازی در آن‌ها دعوت نشد؛ خوشبختانه اخیرا از طرف جعفر شکر پور برای یک نمایش خوب به نام مردی به نام دایک دعوت شدم و کار را قبول کردم.

سائقی گفت: نمایش مردی به نام دایک به کارگردانی جعفر شکر پور و تهیه‌کنندگی آرزو مجیدی است که ترجمه این اثر را استاد جمشید شاه محمدی به عهده گرفته است. همچنین میرنادر مظلومی، حمید عبادی، موسی شیردل و مونا طالع در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

وی افزود: نمایش مردی به نام دایک را به عنوان نمایش خوانی روی صحنه خواهیم برد و خوشحالم که پس از مدت‌ها کار نمایش‌خوانی باعث شد تا روی صحنه تئاتر باشم و در قبال تماشاگرانی که به آن‌ها متعهد هستم کار را انجام دهم.

به گفته مختار سائقی، نمایش مردی به نام دایک قرار است از ۲۰ تیر ماه در عمارت ارغوان روی صحنه نمایش برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.