سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

مدیر شبکه نسیم:

از افرادی که در «بگو بخند» شرکت کردند و توانسته‌اند نفرات برتر این مسابقه باشند برای برنامه‌های تولیدی آتی خود استفاده خواهیم کرد

سید محمدرضا خوشرو؛ شبکه نسیم؛ «بگو بخند»

سینماپرس: سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم با حضور در پشت صحنه برنامه «بگو بخند» با عوامل و داوران این برنامه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سینماپرس، سید محمدرضا خوشرو مدیر این شبکه با همراهی احمد لنگرودی (مدیر تولید)، امیرعباس اشرف (مدیر تامین برنامه) و روح الله رجبی (مشاور مدیر شبکه) از پشت صحنه و استودیو ضبط برنامه بگو بخند بازدید کردند.

خوشرو در این بازدید و در سخنانی که با تیم تولید و داوران بگو بخند داشت، مطرح کرد: چنین مسابقاتی به دلیل انتخاب موقعیت درست و خنده گرفتن از مخاطب برای نفرات شرکت کننده سخت است و با کمک داوران و راهنمایی‌های مفید می‌توانند موقعیت بهجت آوری را ایجاد کند تا بتوانند دیده شوند. همچنین افرادی که از دور مسابقه خارج می‌شوند باید بدانند رفتن به منزله برگشت با اراده‌ای جدید است که بتوانند خودشان را بهتر از قبل نشان بدهند.

مدیر شبکه نسیم وعده داد: شبکه نسیم از افرادی که در مسابقه شرکت کردند و توانسته‌اند نفرات برتر این مسابقه باشند، برای برنامه‌های تولیدی آتی خود استفاده خواهد کرد.

داوران این برنامه که شامل نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا، هومن برق نورد و بیژن بنفشه خواه هستند، در گفتگو با مدیران شبکه نسیم، ضمن تشکر از حمایت‌های آنان اظهار داشتند: شرکت کنندگان زیادی در این برنامه از اقصی نقاط کشور برای حضور اعلام امادگی کرده‌اند که در دورهای بعدی و گذراندن از دوره مقدماتی شاهد رقابت‌های بهتری از این فصل خواهیم بود و افرادی به روی صحنه خواهند آمد که در فرمت‌های مختلف نمایشی فعالیت داشته و صرفا شامل گونه استند آپ کمدی نخواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.