دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

در قالب نمایش «دوره گردها»؛

عموهای فیتیله‌ای با صورتی مستهجن به «کانون پرورشی» می‌آیند؟

نمایش «دوره گردها»

سینماپرس: نمایش «دوره گردها» به نویسندگی زیبا برجی‌فلاح و گروه چهره‌آزاد و کارگردانی علی فروتن از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این نمایش آهنگین با محتوایی شاد برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها طراحی شده است. علی فروتن، حمید گلی، محمد حاج‌بابایی، زیبا برجی‌فلاح، امید اسکندر و محمد ملاولی بازیگران نمایش «دوره گردها» هستند.

در خلاصه نمایش «دوره گردها» آمده است: کودکانی با شرایط متفاوت با این گروه رو به رو شده و اتفاق‌های ویژه‌ای در کنار هم رقم می‌زنند. این نمایش سعی دارد به‌صورت غیرمستقیم موارد مختلف رفتاری را با رویکرد روان‌شناسی بررسی کند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: سعیده دادگر دستیار کارگردان، زیبا برجی‌فلاح شاعر، امید اسکندر و محمد ملاولی موسیقی و اجرا، مهدی نیک‌روش طراح صحنه، سعیده دادگر طراح لباس، شیوا بابابیگی طراح پوستر و بروشور، محمدسالار گلی عکاس و ساخت تیزر، امیر یزدان‌صفت ساخت دکور، مژگان برنده دوخت لباس و علیرضا باقری روابط عمومی.

عموهای فیتیله‌ای با نمایش «دوره گردها» از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۷در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پروش فکری کوکان و نوجوان واقع در پارک لاله تهران میزبان علاقه‌مندان می‌شوند.

نظرات

  • کاربر ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۰۷:۴۹
    1 0
    هر دم از ابن باغ بری میرسد
  • هوشیار ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۳
    0 1
    کارهای پسندیده و فعالیت های خوب کانون اسم نمیبرید یه نمایش شاد کودک با یه گریم خاص میشه مستهجن؟؟؟ این چه واژه ای هست بکار بردید برای یه مجموعه فرهنگی؟
  • زی زی گولو ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۵
    0 1
    کافر همه را به کیش خود پندارد.
  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۵
    0 1
    خدا بهشون عمر با عزت بده. واقعا خودشونو وقف مردم کردند. واقعا شما گروهی با این کیفیت و با این همه علاقه‌ی ویژه از سمت مخاطب ها چند تا می‌شناسید؟ من چند تا اجراش نو رفتم بسیار خوش برخورد همراه با انسانیت هستند چیزی که در این زمانه کمیاب هست. واقعا هر جا باشند دعای خیر و بچه های من و دوستان من دنبالشون هست. ای کاش شهرستان های ماهم می‌آمدند که همه تشنه ی هنرشون هستیم. 🌹
  • زارع ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۹
    0 1
    در تاریخ تئاتر کودک و قلب بچه های این مرز و بوم ثبت شده اند. خدا قوت بهشون
  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۱
    0 1
    آخه این چه تیتریه زدید؟!
  • فرزانه ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۳
    0 0
    مستهجن سایت شماست نه اونا
  • Mahdi1054 ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸
    0 0
    کانون پرورش با این سابقه فرهنگی ثابت کرده که یکی از موثر ترین مراکز ارتقاء فرهنگی ایرانی اسلامی این مرز و بوم هست و کودکان درمراکز این کانون مهارت ها و آموزشهایی میبینن که در هیچ ارگان و سازمان و کتابی نخواهید یافت پس لطفا با تیترهای زیبا و مطالب واقعی به ارتقاء فرهنگ کشور عزیزمان کمک کنیم.
  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۴
    0 0
    خدایی این چه لباسی هست ، شاید مستهجن نباشه ولی واقعا برای بچه ها میتونه ترسناک باشه
  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۱۱:۴۶
    0 0
    چرا تیپ زنانه و بی‌حجاب زدند که چی شاید اشکال نداشته باشه چون بازیگران ولی القای تیپ زنانه بدون حجابه همین جوری فرهنگ تغییر میکنه
  • فاطمه و زهرا شجاعی ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۴
    0 0
    کی به اراک می آیند
  • مهراد ۱۴۰۲/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۵
    0 0
    تیتری که زدین خجالت آور نیست؟؟ خراب کردن کسایی که محبوبن برای شما بازدید به دنبال میاره. خودتونو خراب می کنین چون نمایش اصولی و قصه کودکانه و دلچسب و مطالعه شده و در کل بی نظیر بود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.