سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

پیمان جبلی مطرح کرد؛

آغوش باز رادیو برای استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های جدید

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: پیمان جبلی گفت: با توجه به استقبال از نخستین دوره برگزاری جشنواره رادیویی پژواک، به نظر می‌رسد مستند رادیویی هم از لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی، قابلیت گسترش حتی در گستره جغرافیایی را نیز خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، ضمن اعلام نظر درباره کیفیت برگزاری اولین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، در رابطه با جزئیات برگزاری نخستین دوره از این جشنواره مستند رادیویی به خبرنگار فارس گفت: جشنواره پژواک که اولین دوره آن در سال گذشته برگزار شد، امیدوارکننده بود و برای ما از این جهت جای امیدواری داشت که هم همکارانمان در درون سازمان صداوسیما و هم فعالان مستندسازی بیرون از سازمان از این گونه تولیدات مستند رادیویی استقبال کردند. علاوه بر اینها مخاطبان رادیو نیز استقبال خوبی از مستندهای رادیویی دارند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا بین‌المللی شدن جشنواره و حضور مستندسازان رادیویی خارجی در این جشنواره، تاثیری در کیفیت و ارتقای برنامه‌های برنامه‌سازان داخلی دارد افزود: با توجه به استقبال از نخستین دوره برگزاری جشنواره رادیویی پژواک، به نظر می‌رسد مستند رادیویی هم از لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی، قابلیت گسترش حتی در گستره جغرافیایی را نیز خواهد داشت. پیشنهاد بین‌المللی شدن جشنواره، پیشنهاد بسیار خوبی است و ما امیدواریم که در آینده بتوانیم از مستندسازهای رادیویی غیرایرانی هم در این جشنواره استفاده کنیم.

جبلی ضمن بیان پیشنهاداتی به مستندسازان جوان بیان کرد: آغوش رادیو برای استفاده از این استعدادها و ظرفیت‌های جدید و همچنین پخش کارها و آثار فاخری که مستندسازان به ویژه مستندسازان جوان رادیویی انجام می‌سازند، باز است. امیدواریم آنها هم از این فرصت بتوانند به خوبی استفاده کنند.

گفتنی است اختتامیه دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای حوزه مستند، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.