چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

پیام هنرمندان بسیجی

دعوت هنرمندان بسیجی از مردم برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده

مناطق سیل زده-استان گلستان-آق قلا

سینماپرس: درپی حادثه سیل در کشور هنرمندان بسیجی در پیامی با ابراز تأسف از خسارات وارده، ضمن اعلام آمادگی حضور در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به مردم از همه اقشار جامعه جهت کمک‌رسانی دعوت به عمل آوردند.

به گزارش سینماپرس، درپی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، هنرمندان بسیجی کشور در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده، ضمن اعلام آمادگی حضور هنرمندان بسیجی در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده از همه اقشار جامعه جهت کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده دعوت به عمل آوردند.

متن پیام هنرمندان بسیجی کشور به این شرح است:

بسمه تعالی

در آغاز فصل بهار فصل پربرکت بهار، جاری شدن سیل و بی خانمانی هزار نفر از هم میهنان عزیزمان در استان‌های کشور و کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان کشور روحمان را جریحه‌دار و چشمانمان را اشکبار نموده است.

هنرمندان بسیجی کشور همراه و در کنار مردم سیل‌زده کشور آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده و آماده انجام امور هنری پس از سیل برای ایجاد فضایی سرشار از امید و نشاط برای مردم هستند.

هنرمندان بسیجی ضمن اعلام آمادگی جهت حضور در مناطق سیل‌زده در قالب گروه‌های جهادی و حضور در روستاها، همزمان با کمک‌رسانی و خدمات تولید و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری شاد و نشاط آور در محل استقرار موقت، از اقشار مختلف جامعه جهت حضور در این مناطق دعوت به عمل می‌آورد.

ان‌شاالله سال جدید سالی پر برکت و سرشار از سلامتی برای همه هموطنانمان باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.