چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

«گاگولگا» اثری اکشن، فانتزی و کمدی است

فرزاد اژدری

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «گاگولگا» گفت: «من هیچ علاقه ای به این ندارم که تولید یک فیلم را با سرعت انجام دهیم تا اثر مورد نظر حتما در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان حضور داشته باشد زیرا در چنین شرایطی کیفیت پایین می آید.»

به گزارش سینماپرس، فرزاد اژدری کارگردان سینما در گفتگویی با اشاره به دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «گاگولگا» گفت: فیلمنامه این پروژه برای کودکان ۸ تا ۱۰ سال نوشته شده است، اما روی صحبت آن با بزرگترها است.

وی با اشاره به اینکه از داستان «گاگولگا» و فضای کودکانه آن استفاده می کند تا تلنگری به بزرگتر ها بزند، بیان کرد: تاکید می کنم مانند دیگر فیلم هایی که تا امروز در زمینه کودک و نوجوان ساخته ام، کودکان نقش بسیار مهمی در روند داستان فیلم جدیدم بازی می کنند.

این کارگردان سینما تاکید کرد: فیلمنامه «گاگولگا» تا امروز سه بار بازنویسی شده و آخرین بازنویسی آن با حضور مهدی سجاده چی بوده است، همچنین سعی کرده ایم تا به فیلمنامه حال و هوای کودکانه ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دنبال سرمایه گذار برای ساخت فیلمش است، توضیح داد: «گاگولگا» نسبت به دیگر آثار من، اکشن تر و فضای فانتزی و کمدی بیشتری دارد.

اژدری در پایان گفت: من هیچ علاقه ای به این ندارم که تولید یک فیلم را با سرعت انجام دهیم تا اثر مورد نظر حتما در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان حضور داشته باشد زیرا در چنین شرایطی کیفیت پایین می آید. من ترجیح می دهم در فرصت مناسب این فیلم را تولید و اکران مناسبی برای آن ایجاد کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.