یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

«شهرام گیل آبادی» مدیرعامل خانه تئاتر شد

شهرام گیل آبادی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم شاپرک های شهر در سالن همایش های برج میلاد

سینماپرس: اعضای هیات مدیره خانه تئاتر در جلسه فوق العاده شنبه ۹ تیرماه، «شهرام گیل آبادی» را به مدیرعاملی انتخاب کردند.

به گزارش سینماپرس، شهرام گیل آبادی به دعوت اعضای هیات مدیره خانه تئاتر در جلسه فوق العاده شنبه ۹ تیرماه هیات مدیره حضور پیدا کرد و به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره تشکل‌های خانه تئاتر پرداخت.

سپس اعضای هیات مدیره نظرات خود را دربار مدیرعامل خانه تئاتر بیان کردند. در ادامه برای انتخاب شهرام گیل آبادی رای گیری مخفی برگزار شد و اعضا به اتفاق آرا با حضور وی موافقت کردند.

ادامه مذاکرات امروز صبح ۱۰ تیرماه در محل عمارت جدید خانه تئاتر طبق ماموریت هیات مدیره و در جلسه ای با حضور ایرج راد و اصغر همت برگزار شد که در این جلسه شهرام گیل آبادی پس از توافقات تکمیلی و تعیین دستمزد، همه حقوق خود را به حساب کمک به هنرمندان تئاتر در خانه تئاتر اهدا کرد.

گیل آبادی پیش از این در مناصبی همچون، رییس مرکز هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، مدیر شبکه های رادیویی تهران و جوان، مدیرکل نمایندگی های خارجی صداوسیما، معاون اطلاع رسانی و پژوهش مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و نایب رییس هیات مدیره موسسه مطبوعاتی همشهری و ... حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.