دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

اکران «پشت دیوار سکوت» در مردادماه

پشت ديوار سكوت

سینماپرس: محمد خزاعی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» درباره اکران این اثر گفت: «این فیلم بعد از اکران فیلم سینمایی «خاله قورباغه» در سرگروه آزادی اکران می‌شود.»

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم سینمایی«پشت دیوار سکوت»  درباره زمان اکران این فیلم به یک خبرگزاری گفت: فیلم سینمایی«پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی قرار است بعد از فیلم سینمایی «خاله قورباغه» در سرگروه آزادی اکران شود که تصور می‌کنم حدوداً اکران آن اواسط مردادماه باشد.

وی درباره پیش‌بینی فروش این فیلم در گیشه سینما بیان کرد: پیش‌بینی درباره فروش یک فیلم سینمایی این روزها بسیار دشوار شده است. بسیاری از فیلم‌هایی که شخصاً تصور می‌کردم فروش مطلوبی در گیشه سینما از آن خود کنند، نتوانستند در اکران موفق شوند و فروش مطلوبی داشته باشند؛ اما با توجه به این که فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» از معضلی اجتماعی که بسیار مهم است سخن به میان می‌آورد، توصیه من این است که هر ایرانی حداقل یک مرتبه به تماشای این فیلم بنشیند.  

 فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت؛ اما تاکنون فرصتی برای اکران پیدا نکرده بود.   

پرویز پورحسینی، سحر جعفری‌جوزانی،  حسین پاکدل،  امین تارخ،  آرمان درویش، شقایق فراهانی، سمیه نجومی،  بهزاد فراهانی و سیامک صفری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.