دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

شورجه فیلمی با موضوع اختلاس تهیه کرد

جمال شورجه

سینماپرس: کارگردان سریال «حضرت موسی(ع)» از تهیه‌کنندگی یک فیلم با مضمون سیاسی و اجتماعی و امنیتی خبر داد که به موضوع اختلاس و مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، جمال شورجه درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: فیلم «اعتراف با دور تند» به تازگی مرحله تدوین را پشت سر گذاشته و اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد.

در این پروژه نیز مانند فیلم «نفوذی» کارگردانی برعهده احمد کاوری است و می‌توان این فیلم را هم ادامه نفوذی و به نوعی «نفوذی ۲» دانست، با این تفاوت که یک کار نیمه طنز محسوب می‌شود و مضمون اصلی این اثر، سیاسی و اجتماعی و امنیتی است و به موضوع اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادی می‌پردازد. وی تصریح کرد: این فیلم به پالایش ناخالصی‌ها از درون سیستم می‌پردازد. متأسفانه طی سال‌های اخیر، آلودگی‌ها در سیستم کشور ما افزایش یافته است و بهترین روش این است که از درون پاکسازی شود و ما هم در این فیلم به همین موضوع توجه کرده‌ایم.

شورجه، سرمایه‌گذار این پروژه را بخش خصوصی معرفی کرد و ادامه داد: دکتر عباس شکری، برادر دو شهید و حافظ کل قرآن کریم کار سرمایه‌گذاری این فیلم را انجام داده. ما سعی کردیم این فیلم را با پول طیب و طاهر تولید کنیم.

همچنین متن اولیه فیلمنامه را دکتر هادی کریمی نوشته و احمد کاوری آن را بازنویسی کرده است. وی کوروش تهامی، هدایت هاشمی و فاطمه ناصر (هنرپیشه مصری) را بازیگران اصلی این فیلم معرفی کرد.

شورجه همچنین درباره وضعیت تولید سریال «حضرت موسی(ع) » نیز اظهار کرد: این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و تهیه‌کننده کار، احمد میرعلایی درحال برآورد مالی تمام اجزای سریال است. چنانچه بودجه این سریال تزریق شود، کار تصویربرداری را تا آخر سال جاری شروع می‌کنیم.

وی همچنین از کارگردانی یک فیلم ضداستعماری با سرمایه‌گذاری یکی از کشورهای شمال آفریقا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این پروژه از سوی برخی از جریان‌ها، از جمله وهابی‌ها به‌خاطر حضور یک کارگردان ایرانی تحت فشار است، فعلا چراغ خاموش جلو می‌رویم و جزئیات را با شروع کار تصویربرداری اعلام خواهیم کرد.

* کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.