چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

برنامه های رمضانی شبکه امید برای نوجوانان

شبکه امید

سینماپرس: شبکه امید سیما برنامه های متنوعی از جمله مسابقه تلفنی، تولیدات زنده و ... را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، زمان‌بندی و جزئیات برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شبکه امید به شرح زیر آمده است:

کوچه بهار روزهای با نشاط رمضان را به تصویر می‌کشد

برنامه زنده و ترکیبی «کوچه بهار» ساعت ۳ بامداد به مدت ۷۰ دقیقه با اجرای امیر کربلایی‌زاده و رامتین چیت‌سازان در فضای با نشاط معنوی سحر در منزل تاریخی شهید مدرس(محله سرچشمه) روی آنتن شبکه امید می‌رود.

نوجوانان در شبستان با هم رقابت می‌کنند

مسابقه زنده و تلفنی «شبستان» براساس سوالات معارفی کتب درسی نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال هر روز ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

ایستگاه‌های صلواتی افطاری گزارش می‌شوند

«افطاری ساده» عنوان ویژه برنامه دیگری است که به تهیه گزارش از مساجد، مدارس و ایستگاه‌های صلواتی افطاری پرداخته و در ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه پخش می‌شود.

طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در شبکه امید

ویژه برنامه «آسمونی» عنوان برنامه‌ای است که طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن در آن گنجانده شده و به برگزیدگان نیز در روز عید سعید فطر به رسم یادبود جوایزی اهداء خواهد شد؛ این برنامه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶ به روی آنتن می‌رود. همچنین روزانه ترتیل نیم جزء قرآن کریم توسط قاریان نوجوان از رواق نوجوان حرم نورانی حضرت معصومه(س) پس از اذان ظهر پخش می‌شود.

به توان خدا پاسخگوی سوالات نوجوانان

برنامه معارفی «به توان خدا» با محوریت پاسخگویی به سوالات دینی و اعتقادی نوجوانان هر روز ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

گفتنی است، برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه‌های شبکه‌ امید در ماه مبارک رمضان به حساب می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.