دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

ترویج افطاری های ساده در پویش "قرار ماه نهم"

پویش قرار ماه نهم

سینماپرس: پویش "قرار ماه نهم" در قالب های رسانه ای متنوع از جمله آیتم تلویزیونی، با موضوع نهادینه‌سازی افطاری های ساده و همچنین ترک عادات ناپسند در ماه ضیافت الهی آغاز به کار کرده است.

به گزارش سینماپرس، پویش قرار ماه نهم توسط پرتال فرهنگی راسخون معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده است. این پویش حرکتی است هدفمند با موضوع افطاری‌های ساده در ماه مبارک رمضان و ترک عادت‌های بد به واسطه ماه مبارک رمضان. که آغاز پویش از اولین روز ماه مبارک تا عید سعید فطر خواهد بود.

بر پایه این گزارش به نقل از روابط عمومی پرتال فرهنگی راسخون، در این پویش هر هفته یک آیتم تلویزیونی ۱۰۰ ثانیه ای، هر روز یک عکس نوشته مفهومی، ۵ مصاحبه با موضوع طب سنتی و روزه داری و هر هفته یک موضوع چالش پیرامون ماه مبارک رمضان در انتظار شماست. اینفوگرافی و پادکست های رادیویی نیز جزیی از کمپین محسوب میشود که با زیرصدای قرار ماه نهم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بخشی از تنوع محتوای پویش " قرار ماه نهم" که در ۶ قالب رسانه ای زیر تولید شده به شرح زیر است:

- ۴ فیلم کوتاه و نماهنگ تلویزیونی(۳ دقیقه ای) با موضوع افطاری های ساده و ترک عادات ناپسند است.

-  ۵ مجموعه آیتم کوتاه تلویزیونی با عنوان "گرگ و میش" (۳ و نیم دقیقه ای) با موضوع بررسی ایجاد چالش با محوریت پاسخ به شبهات روزه داری در فضای مجازی


- ۱۰ پادکست رادیویی جذاب

-  گفت وگوی ویژه فضای مجازی و اینترنت با موضوع روزه داری و طب سنتی
- ۲۰ عکس نوشت مفهومی،  بر اساس احادیث و پیام های اخلاقی مربوط به روزه داری
-  ۳  اینفوگرافی و ۱ تیزر موشن گرافی معرفی مجموعه است.

گفتنی است انتشار این پویش از پنجشنبه ۱ رمضان المبارک  در تمامی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و خبرگزاری‌ها با محوریت پرتال فرهنگی راسخون به آدرس www.rasekhoon.net صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.