دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

ایفای نقش کارگردان «هوش سیاه» در «ایراندخت»+ عکس

سریال «ایراندخت»

سینماپرس: در مجموعه تلویزیونی «ایراندخت» که از شبکه یک سیما پخش می شود، دو تن از کارگردان سینمای ایران، مسعود آب پرور و محمدعلی نجفی، حضور دارند که گریم خاص آنها شناختشان را دشوار می کند.

به گزارش سینماپرس، مسعود آب پرور که آخرین سریالش «لژیونر» سال گذشته از شبکه پنج پخش شد، در مجموعه «ایراندخت» نقش موسیو لاتس را بازی کرده است.

وی در این زمینه گفت: من پیش از این در دوران دانشجویی هم تجربه بازیگری داشتم. در طول این سال‌ها هم بارها پیشنهاد بازیگری به من شده بود. با این حال به دنبال فرصتی بودم تا در یک کار خوب بازی کنم و به همین دلیل در برابر پیشنهادهای مختلف مقاومت می‌کردم. تا اینکه آقای ورزی «ایراندخت» را پیشنهاد کرد. با اینکه همچنان بیشتر ترجیح می دهم تا تمرکزم روی کارگردانی باشد، اما این پیشنهاد از سوی کارگردانی در جایگاه ورزی و چالش‌های تازه نقش چنان بود که ترغیبم کند در این سریال بازی کنم.

وی همچنین درباره نقشی که در این سریال ایفا کرده، توضیح داد: تصورم از نقشی که کارگردان برای من انتخاب کرده بود، نقشی شبیه یک شخصیت تاریخی بود، اما در همان اولین جلسه متوجه شدم نقش «موسیولار»، شخصیتی فرانسوی است که در واقع در تاریخ مستند نیست. «موسیولار» شخصی فرانسوی است که هدایت و رهبری لُژ بیداری ایران را برعهده دارد.

کارگردان «هوش سیاه» درباره همکاری با محمدرضا ورزی متذکر شد: با توجه به اینکه خودم هم کارگردانی را تجربه کردم، تعامل خوبی با گروه کارگردانی داشتم و چون می دانستم پشت دوربین چه اتفاقاتی رقم می خورد، همه اتفاقات برایم قابل درک بود و مشکلی وجود نداشت. ضمن اینکه حدود یک هفته و در یک لوکیشن ثابت مقابل دوربین رفتم. بنابراین تجربه کوتاه، اما شیرینی بود.

وی در پایان درباره اینکه به نظرش تا چه حد این سریال دیده شده و چه بازخوردی از بینندگان و همکارانش گرفته است، عنوان کرد: از زمانی که سریال روی آنتن رفته، پیشنهادهایی در زمینه بازیگری داشتم، اما ترجیح می دهم که باز هم منتظر بمانم تا فرصت خوب دیگری مهیا شود. فعلا تمرکزم بیشتر روی کارگردانی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.