یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

نظر سینماگران درباره مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی دولت/۱

بوبانی: مسئولان در حال سوء استفاده کردن از هنرمندان و آحاد افراد جامعه هستند/ به جای وعده دادن عملگرا باشید

مریم بوبانی

سینماپرس: مریم بوبانی بازیگر سینما و تلویزیون در پی افزایش بی رویه نرخ ارز، ایجاد رکود و تورم در جامعه و مشکلات شدید اقتصادی با انتقاد از مسئولان دولتی گفت: مسئولان در حال سوء استفاده کردن از هنرمندان و آحاد افراد جامعه هستند و سوء استفاده آن ها تنها از هنرمندان نیست، آن ها زمانی که به رأی مردم احتیاج دارند وعده های فراوان می دهند اما بعد به راحتی آن وعده ها را از یاد می برند.

بازیگر فیلم سینمایی «فرش باد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه شرایط کنونی به شکلی شده که مسئولان وقتی به اهداف خودشان می رسند دیگر حرف ها و وعده های شان را به یاد نمی آورند و به این همین دلیل می توان بر این امر صحه گذاشت که آن ها از عموم افراد جامعه و ملت سوء استفاده می کنند. این اتفاق تنها منحصر به هنر و هنرمندان نیست.

وی در پاسخ به این سوأل که به عقیده شما دلیل این مسأله و این رفتار چیست اظهار داشت: این سوألی است که آقایان مدیر و مسئول خودشان باید پاسخگوی آن باشند و باید به همه مردم به صورت شفاف جواب دهند که چرا چنین رفتاری دارند.

بوبانی تصریح کرد: این شرایط به ضرر همه است و من نمی دانم چرا کسی به فکر نیست که یک بار برای همیشه ریشه مشکلات اقتصادی را شناسایی کرده و برای بهبود وضعیت زندگی مردم، اقتصاد کشور و جامعه گامی جدی و اساسی بردارد. به عقیده بنده دیگر زمان آن رسیده که ما به جای وعده دادن کمی هم عمل گرا باشیم و به وعده هایی که می دهیم عمل کنیم تا بیش از این کشور دچار رکود و بحران های ناراحت کننده و تنش زا نشود.

این بازیگر در خاتمه این گفتگو گفت: امیدوارم هرچه سریع تر و با تدبیر جدی و اساسی بحران های فراوان اقتصادی برطرف شود تا جامعه به ثبات و آرامش دست پیدا کند و همه ما بتوانیم در شرایطی منصفانه زندگی توأم با آرامش داشته باشیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.