جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

فیلم «جمیز فرانکو» تنها ۲۰ میلیون دلار فروخت+عکس

فیلم سینمایی هنرمند فاجعه

سینماپرس: درام کمدی "هنرمند فاجعه"(The Disaster Artist) ساخته "جیمز فرانکو"(James Franco) پس از چهارهفته اکران بین المللی تنها ۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "هنرمند فاجعه" به کارگردانی "جیمز فرانکو" اکران بین المللی خود را از ۸ دسامبر ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرده و با این وجود نتوانسته فروش خوبی را از آن خود کند.

این فیلم علی رغم اینکه برای جیمز فرانکو نامزدی گلدن گلاب را به همراه داشته اما تنها ۲۰ میلیون دلار فروش جهانی را بدست آورده است.

"اسکات نئوستادتر" و "مایکل اچ. وبر" نگارش فیلمنامه این اثر را با اقتباس از "هنرمند فاجعه" اثر "گرگ سسترو" بر عهده داشته و کمپانی های "نیو لاین سینما"، "پوینت گری پیکچر"، "گود یونیورس" و "ربیت بندینی پروداکشنز" تولید کار را انجام داده اند.

هنرمند فاجعه

جیمز فرانکو، دیو فرانکو، ست روگن و جاش هاچرسون از جمله بازیگران اصلی هستند که در فیلم "هنرمند فاجعه" به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و توسط کمپانی برادران وارنر توزیع خواهد شد.

هنرمند فاجعه

جیمز فرانکو بیشتر به خاطر بازیگری معروف است اما کارنامه نسبتاً پررنگی در فیلم های تجربی دارد. از جمله معروف ترین فیلم هایی که فرانکو در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به مرد عنکبوتی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.