دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

پروانه مرزبان:

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باعث دلگرمی همه فیلمسازان ارزشی و دغدغه مند است/ هیچ نهادی از فیلمسازان جوان برای تولید فیلم های ارزشی حمایت نمی کند

واکنش سینماگران به حواشی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس/۸

پروانه مرزبان*

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما در واکنش به حواشی مطرح شده در زمینه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باعث دلگرمی همه فیلمسازان ارزشی و دغدغه مند است و همه فیلمسازان دغدغه مند نسبت به موضوعات استراتژیک، ارزشی، انقلابی و دفاع مقدسی می دانند که از ساخت و اکران و پخش جهانی آثارشان در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حمایت می شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برخورد بسیار حرفه ای و تخصصی با فیلمنامه ها، طرح ها و فیلمسازان صورت می گرفت. تمام تلاش دست اندرکاران انجمن بر آن بود که همه چیز به صورت کاملاً تخصصی و نه سلیقه ای باشد و همین اتفاق باعث شده بود تا انجمن مرتباً چه در زمینه تولید فیلم های کوتاه و چه در زمینه تولید فیلم های بلند سینمایی حرفی جدی برای گفتن داشته باشد و بتواند آثار ارزشمندی را ارائه کند.

وی ادامه داد: فیلم های کوتاه و بلند تولید شده در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودند و همین باعث می شد تا آثار تولید شده این انجمن در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی پذیرفته شوند و بتوانند علاوه بر مخاطبان داخلی مخاطبان بین المللی را جذب کنند و این اتفاق برای اهداف عالیه نظام اسلامی و اهداف استراتژیک فرهنگی ما بسیار ارزشمند بود.

مرزبان سپس با تأکید بر اینکه یکی از دستاوردهای مهم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حمایت از فیلمسازان جوان بود خاطرنشان کرد: در حال حاضر چه نهادی از فیلمسازان جوان برای تولید فیلم های ارزشی حمایت می کند؟ 

وی در خاتمه این گفتگو افزود: حمایت از سینمای مقاومت و استراتژیک وظیفه اصلی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است و نباید با برخوردهای لحظه ای و تصمیم گیری های خلق الساعه و سلیقه ای کاری کنیم تا این حمایت ها در این زمانه حساس که همزمان با نابودی گروهک پلید داعش همراه شده از بین برود. از قدیم این را شنیده ایم که اگر چندین چوب در کنار هم باشند هرگز نمی شکنند اما اگر یک چوب به تنهایی وجود داشته باشد به راحتی می توان آن را شکست!

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.