سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

سینماگران و فرمان «آتش به اختیار»/۲

شاهمرادی زاده: در خواب مانده ها بیدار شوند/ «شهید فهمیده» از کتاب درسی فرزندان ما حذف شد و قهرمانان پوشالی غربی را معرفی می کنند

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما گفت: همه در خواب مانده ها باید بیدار شوند و بر اساس فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری به میدان بیایند؛ ما نباید بگذاریم این آشفته بازاری که این روزها در تمامی حوزه های کشور به وجود آمده وضعیت پیچیده و بغرنج تری به خود بگیرد.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در پی سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان که آن ها را به تلاش جدی و همه جانبه برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه ها توصیه نمودند و فرمان دادند که هر نیروی انقلابی باید به صورت مستقل کار کنند و از اصطلاح «آتش به اختیار» در این باره استفاده فرمودند، در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: همه نیروهای متعهد به اصل ولایت فقیه، افرادی که دغدغه ترویج آرمان ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی را دارند و تمامی متدینین بایستی با یکدیگر اعلام همبستگی کنند و بر اساس فرامین و دغدغه های مقام معظم رهبری به میدان بیایند و نگذارند تا دشمنان بیش از آنچه که امروزه شاهد آن هستیم کشور را بر اساس منافع غربی ها اداره کنند.

وی سپس با بیان اینکه امروزه بسیاری افراد در کشور دین و اسلام و قرآن را از بین می برند و قهرمانان پوشالی غربی و آمریکایی را به فرزندان ما معرفی می کنند تصریح کرد: بنده در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم نسبت به وضعیت آموزش و پرورش و کتاب های درسی و مشکلات حوزه فرهنگی صحبت هایی انجام دادم؛ بنده بسیار متأسفم که زندگی «شهید فهمیده» از کتاب های درسی فرزندان ما حذف شده و هیچ کسی هم اعتراض جدی نسبت به این مسأله نکرده است.

شاهمرادی زاده در همین راستا ادامه داد: امروزه وضعیت آموزش و پرورش در کشور ما بسیار فاجعه بار است و قطعاً اگر همینطور به پیش برویم تا چند صباحی دیگر به فرزندان ما در دبستان ها و حتی کودکستان ها آموزش های جنسی و سکسی می دهند و این برای کشور و نظام اسلامی ما به مثابه نابودی و مرگ است. بنده معتقدم امروزه تمامی نیروهای ولایتمدار بایستی با فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری به میدان بیایند و مثل شهید فهمیده ها عمل کنند و نگذارند که روز به روز کشور در منجلاب بیشتری فرو برود.

این فیلمساز خاطرنشان کرد: تأسف بار است که اسلام و ایران که پدر علوم ریاضی، ستاره شناسی، فقه و... هستند و دانشمندان و فیلسوفان و اندیشمندان بسیار بزرگ و نامداری دارند به طور کل از کتاب های درسی فرزندان ما حذف شده اند و در عوض «ارشمیدس» ها و «اقلیدس» ها جای آن ها را در کتاب های درسی گرفته اند؛ فاجعه بار است که سینمای جمهوری اسلامی ایران به جای آنکه در پی ترویج فرهنگ انقلاب، اسلام، ایثار و شهادت و... باشد به طور کامل در اختیار و گوش به فرمان سینمای غرب شده و بر اساس فرهنگ غربی مبادرت به ساخت آثار می کند و به جای توجه به سینمای ارزشی و استراتژیک و تقویت جشنواره هایی نظیر جشنواره فیلم مقاومت در پی آن است تا در «کن» و «اسکار» و... دیده شود.

بازیگر فیلم سینمایی «معراجی ها» در خاتمه این گفتگو افزود: بنده به عنوان یک سرباز کوچک مقام معظم رهبری از تمامی بزرگان، خردمندان و اندیشمندانی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند عاجزانه خواهش می کنم که به میدان عمل وارد شوند و نگذارند که دین و اسلام و انقلاب به طور کل توسط نااهلان به فراموشی سپرده شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.