دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

با جشنواره تسنیم/

حميد بهمنی : استفاده از نيروهای مومن و قرآن جوی، رمز ماندگاری جشنواره تسنيم است

حمید بهمنی

سینماپرس-گروه سینما/ حميد بهمني كارگردان سينما در باره اهميت برگزاري جشنواره تسنيم گفت: برگزاري اين جشنواره نقش مهم و تعيين كننده اي در رواج ديدگاههاي قرآني، اعتقادي و مذهبي بين فيلم سازان جوان دارد.

 

حميد بهمني كارگردان سينما در باره اهميت برگزاري جشنواره  تسنيم گفت: مضامين قرآني هميشه براي مردم ما مقدس و داراي اهميت بوده است و يرگزاري اين جشنواره كه در بخش هاي مختلفي مثل فيلم نامه ، فيلم كوتاه و عكس برگزار مي شود نقش مهم و تعيين كننده اي در رواج ديدگاه هاي قرآني، اعتقادي و مذهبي بين فيلم سازان جوان دارد.

 

سازنده «آن مرد آمد» با اشاره به جايگاه غير قابل انكار قرآن در رشد نگاه فرهنگي و انسان ساز فيلم ساز افزود : موقعي كه جوان فيلم ساز وساير هم نسلانش از همان ابتداي شروع كارش با اين مضامين مانوس و محشور مي شوند، به تدريج با نوشتن و فيلم سازي مي توانند درآينده يك سينماي متعالي مبتني بر نگره هاي قرآني را در كشورمان به وجود بياورند و هنري ناب و ماندگار در سينماي ايران به وجود بيايد.

 

سازنده گام هاي شيدايي با تاكيد برسياست گذاري اين جشنواره افزود : بايد در عرصه برگزاري اين جشنواره از نيروهاي مومن و قرآن جويي كه در سينما و ساير حوزه هاي فرهنگي كار مي كنند استفاده شود و اين رمز ماندگاري و موفقعيت جشنواره است.

 

گفتنی ست، آخرين مهلت ارسال آثار برای این جشنواره اول خرداد ماه 1392 است.

 

دومين جشنواره ملي تسنيم در مشهد مقدس  از 22 تا 24 مرداد ماه برگزار مي شود،علاقه مندان تا پايان خرداد ماه فرصت دارند از طريق سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir اقدام نمايند.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.