سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۸

نشست پرسش و پاسخ «گام های شیدایی»:

حمید بهمنی: دختر شایسته لبنان یکی در لیست بازیگران مورد نظر «گام های شیدایی»

نشست فیلم «گام های شیدایی»  در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس-گروه سینما/ حمید بهمنی کارگردان گفت: زیر نویس در «گام های شیدایی» 30 درصد از حواس مخاطب را پرت می کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نشست خبری فیلم سینمایی «گام های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی با حضور کارگردان، محمدرضا شریفی نیا، لوریت حنیفو و امیریل ارجمند بازیگران و محمد قهرمانی تهیه کننده برگزار شد.

 

در ابتدای نشست حمید بهمنی کارگردان فیلم گفت: ابتدای ماه رمضان سال گذشته پیشنهاد ساخت این فیلم از سوی موسسه شهید آوینی به من داده شد. بعد از مطالعه فیلمنامه که تقریبا یک اثر دانشجویی بود، با همکاری آقای سجاده چی فیلمنامه را دوباره بازنویسی کردم، البته برخی از دیالوگ های فیلم در طول فیلمبرداری نیز دوباره تغییر کرد.

 

محمد قهرمانی تهیه کننده فیلم اظهار داشت: موسسه شهید آوینی فیلم های مختلفی را با موضوع ضد استکبار و مذهبی را مورد توجه قرار داده و این فیلم نیز در همین راستا بود. برآورد اولیه ای که برای این کار انجام شده بود، یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که در انتها موسسه شهید آوینی 700 میلیون تومان را تصویب کرد در نهایت این فیلم با کمک 180 میلیونی بنیاد سینمایی فارابی با 880 میلیون تومان ساخته شد.

 

بهمنی در رابطه با نوع انتخاب بازیگر لبنانی ادامه داد: هنگام حضور در لبنان، برخی از دوستان بازیگران زیادی را به ما معرفی کردند که در نهایت با توجه به نوع بازی و کم حاشیه بودن لوریت حینفو این بازیگر برای فیلم انتخاب شد. البته به عنوان مثال بازیگران دیگری چون دختر شایسته لبنان نیز در لیست بازیگران «گام های شیدایی» بود اما عکس ها و فیلم های این بازیگر راضی کننده نبود.

 

وی ابراز داشت: لوریت حنیفو توانست بدون حاشیه بهترین بازی را داشته باشد. البته باید تاکید کنم این بازیگر هیچ فیلمی بدی را در کارنامه خود نداشته است.

 

محمدرضا شریفی نیا نیز گفت: ما برای این نقش به دنبال بازیگری کم حاشیه می گشتیم، لوریت جزو بازیگران خوب لبنانی است و تمام فیلم های وی حساب شده و قابل تعمل است.

 

لوریت حنیفو بازیگر لبنانی فیلم «گام های شیدایی» اظهار داشت: عکس و فیلم های من مانند هر بازیگر زن لبنانی به کارگردان تهیه کننده فیلم نشان داده شد که در نهایت من را برای بازی در این فیلم انتخاب کردند. در نهایت باید بگویم از بازی در این فیلم بسیار خوشحال هستم چرا که در این فیلم به خوبی رفتار و برخورد امریکایی ها با عراقی ها را نشان می دهد.

 

وی در پایان تصریح کرد: در این فیلم شانس آن را پیدا کردم که نشان دهم در زندان ها چه رفتاری با زندانیان می شود و ما در این فیلم موفق شدیم فرق بین خوب و بد را نشان دهیم.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.