سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

سرپرست جدید بنیاد رودکی:

با موافقت «استاد انتظامی» و مساعدت ویژه وزیر کنسرت «همراه با خاطره ها» در دی ماه مجدداً اجرا خواهد شد

مجید انتظامی رهبر ارکستر

سینماپرس: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست بنیاد رودکی از تمدید کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری مجید انتظامی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید محمود اسلامی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست بنیاد رودکی با ابراز خرسندی از استقبال ویژه‌ای که از اجرای کنسرت «همراه با خاطره ها» به آهنگسازی و رهبری ارکستر مجید انتظامی صورت گرفته است، گفت: رویداد «همراه با خاطره‌ها» جلوه‌ای از توانمندی‌های موسیقی فاخر ایرانی را به نمایش گذاشت و در این شب‌ها در تالار وحدت شاهد این بودیم که هنر استاد انتظامی پیوندی میان نسل‌های مختلف ما برقرار کرده بود.

وی افزود: عطف به مأموریت‌های بنیاد رودکی در توسعه موسیقی فاخر ایرانی و استقبال ویژه‌ای که از این رویداد شد از طرف وزیر مأمور شدم که مذاکره‌ای برای ادامه این رویداد انجام دهم. طی این گفت و گو، استاد انتظامی علیرغم مشکل جسمی که دارند تاکید داشتند که صرفاً به خاطر حال خوب مردم کشورشان و فراهم کردن استفاده مردم از این رویداد موسیقایی با تمدید اجرا موافق هستند.

اسلامی ادامه داد: با موافقت استاد و مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این رویداد موسیقایی در دی ماه مجدداً اجرا خواهد شد.

کنسرت «همراه با خاطره‌ها»؛ اجرای برگزیده‌ای از خاطره‌انگیزترین آثار مجید انتظامی دی ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.