یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

با بروز ضعف نظارتی در «سازمان سینمایی»؛

فیلم نهیلیستی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به گیشه می‌آید

فیلم سینمایی چرا گریه نمی‌کنی؟

سینماپرس: قرارداد اکران فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی؟» و «سلفی با رستم» در شورای صنفی نمایش ثبت شد.

به گزارش سینماپرس، بیست و هشتمین جلسه شورای صنفی نمایش امروز یکشنبه ۲۸ آبان در خانه سینما تشکیل شد. در این جلسه و بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم ثبت شد.

بر همین اساس قرارداد فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی و تهیه‌کنندگی رضا محقق با پخش «فیلمیران» به سرگروهی پردیس سینمایی کورش به ثبت رسید و قرارداد اکران فیلم سینمایی «سلفی با رستم» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین قناعت با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» هم ثبت شد.

همچنین مقرر شد اکران عمومی فیلم سینمایی «فسیل» از چهارشنبه ۸ آذر در سینماهای استان تهران پایان یابد.

به گزارش سینماپرس، تصویرسازی و ترویج نوعی «سبک زندگی اباحه‌گرایانه» اگر چه از موضوعاتی پُرسابقه در تولیدات سینمایی دهه 1390 هجری‌شمسی می‌باشد؛ اما ترویج باورهای «نیهیلیستی» (Nihilism) آن هم به صورتی بسیار عریان و شفاف در اثری به شدت سخیف همچون فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» از پدیده‌های منحصر به فرد است. اثری که با مجوز رسمی و اخد «پروانه ساخت از سازمان سینمایی دولت سیزدهم» تولید و حالا قرار است به چرخه نمایش درآید؛ اثری که رسما مخاطبان خود را به باورهای «پوچ‌انگاری» (Absurdism) مبتلا و از این مسیر به وادی بی‌بندوباری می‌کشاند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.