جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

بازیگر «بی‌مادر»:

بدون مخاطب «سینما» هیچ معنایی ندارد

فیلم سینمایی «بی‌مادر»؛ پژمان جمشیدی

سینماپرس: سومین اکران مردمی فیلم‌سینمایی «بی‌مادر» شب گذشته در پردیس سینمایی شمیران با حضور عوامل فیلم و جمعی از دوستداران سینما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، سومین اکران مردمی فیلم‌سینمایی «بی‌مادر» شب گذشته در پردیس سینمایی شمیران با حضور عوامل فیلم و جمعی از دوستداران سینما برگزار شد. پس از فروش سه میلیاردی این فیلم در کمتر از یک ماه، چنین استقبالی از فیلم دور از انتظار نبود. مرتضی فاطمی کارگردان، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی از بازیگران این اثر سینمایی، در این مراسم حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، مرتضی فاطمی از حضور مردم و حمایت آن‌ها از سینمای مستقل تشکر کرد و با توجه به مقارن شدن تاریخ این اکران با زادروز پژمان جمشیدی، تولد او را تبریک گفت.

پژمان جمشیدی هم خطاب به حاضرین گفت: وظیفه ماست که بیاییم از شما تشکر کنیم به خاطر حمایتی که از سینما می‌کنید، بدون شما سینما هیچ معنایی ندارد؛ برای من افتخار است که در شب تولدم کنار شما هستم و با شما فیلم را ببینم.

پردیس پورعابدینی بازیگر نقش مهروز در فیلم «بی‌مادر» هم بعد از تشکر از مردم برای حضور در این مراسم، گفت: از شما ممنونم که از فیلم مستقل ما حمایت می‌کنید، امیدوارم آن را دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.