سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران/۴

بهمنی: هرگونه مماشات مدیران سینمایی با سینماگران حامی اغتشاشات با پاسخ قاطع از سوی هنرمندان و امت انقلابی ایران اسلامی روبرو خواهد شد

حمید بهمنی در نشست تحلیلی «فرصت‌ها و تهدیدها»

سینماپرس: حمید بهمنی کارگردان سینما با توجه به برخی کنش ها و اظهارنظرهای ضد ملی و رفتارهای غیرقانونی سینماگران فتنه گر که در این ایام همسو با دشمنان نظام و انقلاب فعالیت کردند گفت: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که بازیگری که کشف حجاب کرده و یا سینماگری که همراه و همسو با دشمن شده باز هم در سینمای کشور جایی برای کار و عرض اندام داشته باشد و در تولید فیلمی مشارکت داشته باشد و یا اثرش اجازه نمایش عمومی پیدا کند.

کارگردان فیلم های سینمایی «آن مرد آمد» و «آخرین نبرد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: هرگونه مماشات مدیران سینمایی با سینماگران حامی اغتشاشات با پاسخ قاطع از سوی هنرمندان و امت انقلابی ایران اسلامی روبرو خواهد شد. بزرگترین مشکل ما در حوزه فرهنگ و هنر کشور این است که هیچ وقت جدیت لازم را از سمت خودمان نشان ندادیم و همین باعث شده تا سلبریتی ها مدام وقیح تر از گذشته شوند و دست به اعمال و رفتاری بزنند که شایسته هیچ فرد فرهنگی نیست.

وی ادامه داد: امثال خانم فاطمه معتمدآریا و ترانه علیدوستی بارها بخشیده شده اند و اجازه پیدا کرده اند تا در پروژه های مختلف نقش آفرینی کنند اما دیگر وقت آن رسیده که یک بار برای همیشه جلوی فعالیت این افراد که ثابت کرده اند با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همراه و هسمو و هم عقیده هستند و در زمین آن ها بازی می کنند گرفته شود.

بهمنی سپس با بیان اینکه امثال کتایون ریاحی در معروف ترین سریال تلویزیونی این سرزمین بازی کرد و دستمزد فراوانی گرفت اظهار داشت: اینکه این فرد به ناگاه همسو با دشمن می شود کشف حجاب می کند امری به شدت مذموم و ناپسند است که نیاز به رسیدگی عاجل نهادهای قضایی دارد.

این سینماگر تأکید کرد: این قبیل هنرمندان دیگر هرگز نباید اجازه ای برای عرض اندام و جولان دادن در سینمای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند؛ این ها به هیچ عنوان نباید اجازه پیدا کنند که در فیلمی حضور داشته باشند و یا اثری از آن ها نباید اجازه نمایش عمومی در سینما و تلویزیون پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: معلوم نیست چقدر از سمت دشمن به حساب این افراد پول ریخته شده که شرف و حیثیت خود را فروختند و علیه کشور موضع گرفتند؛ این افراد در تمامی این سال ها از رءفت نظام سوءاستفاده کرده و بارها به نظام دشنام دادند و باز هم از همین موقعیت نظام استفاده کردند و به ثروت خود افزودند؛ این رویه دیگر نباید تکرار شود و یک بار برای همیشه باید با سینماگرانی که در فضای مجازی یا حقیقی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضع گرفتند برخورد قاطع شود و همه آن ها برای همیشه ممنوع الکار و ممنوع الفعالیت شوند.

کارگردان فیلم های سینمایی «گام های شیدایی» و «گلوگاه شیطان» در بخش دیگری از این گفتگو با انتقاد نسبت به برخی شنیده ها در خصوص تلاش برخی مدیران سینمایی برای رفع مشکلات ایجاد شده برای این سینماگران تصریح کرد: باعث تأسف است که برخی مدیران تأثیرگذار سینما توجهی به این مسائل ندارند. مدیران سینمایی باید از موضع قدرت و هم راستا با امت انقلابی ایران اسلامی با این سلبریتی ها برخورد کنند چرا که این ها جای هیچ بخشش و مماشاتی را باز نگذاشته اند.

بهمنی متذکر شد: مدیران سینمایی بدانند فیلمسازان انقلابی متعهد به نظام و انقلاب اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که این افراد جایی در آینده سینمای کشور داشته باشند؛ فیلمسازان انقلابی سال ها خون دل خوردند و حالا اجازه نمی دهند برخی فتنه گران و آشوب طلبان در لباس سینماگر باز هم در این کشور عرض اندام کنند.

این کارگردان سینما خاطرنشان کرد: وقتی فتنه شکل می گیرد غباری در جامعه به وجود می آید و حق و باطل با یکدیگر آمیخته می شود. الآن غبار هست اما راه معلوم است و رهبر زمان با فانوس در تاریکی مسیر درست و انسانی را نشان می دهد.

وی در پایان این گفتگو افزود: عده ای به عمد فضا را آلوده تر و سیاه می کنند تا مسیر گم شود؛ این اتفاق متأسفانه در حوزه هنر بیشتر رخ می دهد چون سلبریتی هایی که کشف حجاب می کنند و با دشمن همسو و هم کلام می شوند آنقدر بار خود را بستند که احساس می کنند نیازی به نظام ندارند. حال وظیفه مدیران فرهنگی اگر پیرو تفکر و فرهنگ مسیر حضرت آقا هستند این است که باید شمشیر را برای این افراد از رو ببندند هیچ تعاملی با آن ها نداشته باشند و نگذارند آن ها آسیب جدی تری به جامعه وارد کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۸
    1 0
    کاملا صحیحه. سینمای منافق نمی خواهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.