یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران/۸

روح افزا: از مسئولان توقع داریم هیچ حمایتی از سینماگران حامی اغتشاش نداشته باشند/ برخی سلبریتی ها از خارجی ها دلار می گیرند تا جامعه را به اغتشاش بکشانند

فرشته روح افزا

سینماپرس: دکتر فرشته روح افزا استاد دانشگاه، پژوهش گر حوزه و فعال فرهنگی با توجه به برخی کنش ها و اظهارنظرهای ضد ملی و رفتارهای غیرقانونی برخی سلبریتی های حامی فتنه که در این ایام همسو با دشمنان نظام و انقلاب فعالیت کردند در خصوص جایگاه حامیان اغتشاش در آینده سینمای ایران گفت: طی روزهای اخیر برخی اظهارات عجیب را از طرف مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی می شنویم که پیگیر وضعیت و آزادی سینماگران آشوب طلب و اغتشاش گر هستند؛ ما از مسئولان توقع داریم هیچ حمایتی از سینماگران اغتشاش گر نداشته باشند. مسئولان باید از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست کرده و از خون شهدا پاسداری کنند نه اینکه پیگیر آزادی افرادی باشند که عناد خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حتی دین مبین اسلام آشکار کرده اند.

عضو سابق شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: درخواست بنده و امت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی از مسئولان فرهنگی کشور این است که تحت فشار افراد و گروه های داخلی و خارجی از سینماگران آشوب طلب و اغتشاش گر حمایت نداشته باشند.

وی ادامه داد: ما هرگز نمی توانیم فراموش کنیم که این سلبریتی ها چطور امنیت جامعه را دچار مخاطره کردند و جان جوانان را گرفتند؛ بی تردید تذکر برای این سلبریتی ها هیچ فایده ای ندارد. این ها بعضاً خودفروخته هستند و برخی از آن ها در راه فرار از کشور دستگیر شدند. آیا چنین افرادی جای بازگشت دارند؟ آیا باز هم باید به این افراد میدان داد تا در حوزه فرهنگ و هنر کشور حضور داشته باشند و نقش آفرینی کنند؟

روح افزا متذکر شد: مدیران فرهنگی و سینمایی بدانند که مردم خواستار برخورد جدی با هنرمندان حامی اغتشاش هستند و هرگز نمی توانند حضور دوباره آن ها را در عرصه های فرهنگی و هنری کشور تحمل کنند.

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه برخی سلبریتی ها از خارجی ها دلار می گیرند تا جامعه را به اغتشاش بکشانند تصریح کرد: حجاب اسلامی یک مبحث مهم دینی و اعتقادی است و ما در کشوری زندگی می کنیم که نام مقدس جمهوری اسلامی را همراه خود دارد از این رو نباید هرگز اجازه دهیم عده ای افراد به اسم هنرمند که با خارج از کشور و دشمنان نظام و دین ارتباط دارند و از آن ها پول و پاداش دریافت می کنند تا جوانان کشور را طعمه قرار داده و اهداف پلید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیاده سازی کنند بتوانند در عرصه های فرهنگی و هنری کشور حضور داشته و از بودجه بیت المال ارتزاق کنند.

وی تأکید کرد: توقع ما از دولت فرهیخته، فهمیده و مجاهد آقای رئیسی این است که هیچ یک از مسئولان از اغتشاش گران حمایت نداشته باشند و آن ها را به سزای اعمال خود برسانند؛ اینکه می شنویم برخی پیگیری آزادی این افراد هستند حقیقتاً دلمان را به درد می آورد.

روح افزا خاطرنشان کرد: این به اصطلاح هنرمندان طی ماه های گذشته تا توانستند به جامعه سم تزریق کردند و تمام تلاش خود را به کار بردند تا چهره ای کریه از ایران اسلامی به دنیا نشان دهند این در حالی است که کشور عزیز ما از بسیاری جهات به خصوص از لحاظ علمی جزو کشورهای سرآمد دنیا محسوب می شود.

وی یادآور شد: این زنان بازیگر باید از خودشان و رفتارشان خجالت بکشند؛ این ها همان کسانی بودند که در جنبش می تو خودشان اعتراف کردند برای اینکه بتوانند در سینما بمانند تن به کارهای رذیلانه داده اند!

این کارشناس فرهنگی در پایان این گفتگو تصریح کرد: قوه مجریه و قوه قضائیه باید با هم در خصوص این سلبریتی های فتنه گر و آشوب طلب تصمیم گیری کنند؛ هیچ فردی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباید با این سلبریتی ها که مردم را تشویق به بی حجابی کردند و جامعه را به آشوب کشیدند مماشات کند. قطعاً رأفت اسلامی نباید شامل حال این افراد که عناد و کینه خود را با نظام به اثبات رسانده اند و باعث شدند تا خون بسیجی های جان برکف به زمین ریخته شود گردد. این سلبریتی ها با سایر مردم هیچ تفاوتی ندارند و باید هر رفتاری با دیگر خاطیان می شود با این افراد نیز صورت گیرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.