سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

خطای سلبریتی پروری در رسانه ها/۶

شریفی: در این سال ها روی افرادی سرمایه گذاری شده که گنجایش این همه توجه را نداشته اند/ سلبریتی پروری در نظام ما نباید اتفاق بیفتد

امیرحسین شریفی

سینماپرس: امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما و تلویزیون در مورد خطای سلبریتی پروری در رسانه ها گفت: ما سال ها است با سیاست های غلط در مواجه هستیم؛ باعث تأسف است که رسانه به افراد بی ریشه و بی هنر که در حد هنرور هم نیستند بها می دهد و بودجه های بیت المال را صرف آن ها می کند و از سوی دیگر هنرمندان متعهد، کاربلد، اصیل و انقلابی سال های متمادی است بیکار و خانه نشین هستند و هیچ مدیری هم به فکر آن ها نیست.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «مستأجر» و «آوازهای سرزمین من» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ما قطعاً در شرایط فعلی نیازمند تدبیر عاجل مدیران رسانه ملی و تغییر رویکرد در سیاست های غلط گذشته شان هستیم. باید کسانی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته باشند که دغدغه اعتلای فرهنگ و هنر و حراست و صیانت از نظام و انقلاب را داشته باشند.

شریفی ادامه داد: ما تا چه زمانی باید شاهد حضور افرادی در قامت بازیگر، مجری، کارگردان و... در رسانه ملی باشیم که از بودجه این نظام ارتزاق می کنند و تا کوچکترین آشوبی در کشور رخ می دهد چهره عوض می کنند و علیه کشور و علیه رسانه ملی قیام می کنند؟ بی تردید اگر افراد با ریشه و متعهد در رسانه ملی حضور داشته باشند هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد چرا که افراد با ریشه و انقلابی هرگز آب به آسیاب دشمن نمی ریزند.

این سینماگر تصریح کرد: رسانه ملی در این سال ها روی افرادی سرمایه گذاری کرده که گنجایش این همه توجه را نداشته اند؛ رسانه ملی سال های متمادی است روی آثاری سرمایه گذاری کرده که بسیاری از آن ها پیش پاافتاده و نازل و فاقد ارزش هنری بوده اند و قطعاً این روش و منش نیاز به اصلاح اساسی دارد.

وی در پایان این گفتگو افزود: سلبریتی پروری در نظام ما نباید اتفاق بیفتد و نه تنها در رسانه ملی که در سینما هم باید شاهد تغییر رویکرد مدیران وزارت ارشاد و سازمان سینمایی باشیم؛ سلبریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید هنرمندان متعهد و انقلابی باشند که دلشان برای رشد و توسعه و ارتقای این کشور می تپد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.