سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

مریم کاویانی:

فضای مجازی یک غبار است/بازیگر باید به دل مردم بنشیند و ویترین سازی صرف در فضای مجازی خیلی اشتباه است

مریم کاویانی در یک کیلو و بیست گرم

سینماپرس: مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه بعضا انتخاب بازیگر بر اساس تعداد فالوئر (دنبال کننده) در اینستاگرام صورت می‌گیرد، گفت: برای من یک بار در سال ۹۵ این اتفاق افتاد و بازیگر دیگری جایگزین من شد.

به گزارش سینماپرس، مریم کاویانی که هم اکنون دو سریال بی‌نشان و راز ناتمام را روی آنتن دارد در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: در سال ۹۵ من برای یک پیشنهاد به دفتر سریال‌سازی رفتم و آنجا گفتند کاش فالوئرهایت بیشتر بود. چون طرفدار بیشتری که داشته باشی، بیشتر سریالت را دنبال می کنند. من از این نگاه خیلی متعجب شدم. چرا باید تعداد فالوئر معیار باشد؟ آن نقش را به یک بازیگری دادند که فالوئرهایش بیشتر بود و بر این اساس با آن فرد قرارداد بستند. به نظرم این نگاه اشتباه است.

دنیای مجازی جعلی است

وی با بیان این که کلا با دنیای مجازی خیلی ارتباط برقرار نمی‌کنم گفت: فکر می‌کنم فضای مجازی یک غبار است. چند سال پیش در یک لوکیشن خارجی برای مجموعه ای کار می کردم بازیگری کنار من بود که در فضای مجازی خیلی فعالیت داشت. وقتی با مردم مواجه شدیم، استقبال مردم از من بیشتر از ایشان بود. همان جا متوجه شدم که دنیای مجازی چقدر جعلی است. معتقدم واقعیت همین جاست و احترامی که مردم برای من قائل هستند کافی است. بازیگر باید به دل مردم بنشیند و ویترین سازی صرف در فضای مجازی خیلی اشتباه است. چون واقعیت ما مهم است.

وی افزود: خدا را شکر می کنم. خیلی در فضای مجازی مورد انتقاد قرار نگرفتم و همیشه با احترام با من برخورد شده است.

کاویانی با اشاره به این که در سریال بی‌نشان نقش یک مادر فرهنگی را بازی می‌کند اظهار داشت: مینو چالش های همسرش را درک می کند. خانواده اش را دوست دارد و از همسرش حمایت می کند. این مادر دغدغه های داخلی منزل را به دوش می کشد تا ذهن همسرش بر رسالت خبررسانی‌اش متمرکز شود. درباره سریال بی نشان بازتاب‌های خوبی می بینم. این سریال نگاه و قصه درستی دارد و مردم با آن ارتباط برقرار کردند.

وی با اظهار رضایت از کارگردانی راما قویدل ادامه داد: در دورانی که با آقای قویدل کار می کردم، یک جاهایی خیلی به من سخت گذشت. اما الان که نتیجه را می بینم به وسواس کارگردان احترام می گذارم. در این سریال پشت صحنه بی‌نظیری داشتیم. عوامل پشت صحنه به هم احترام می گذاشتند و روزی که کار تمام شد همه با بغض خداحافظی کردیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.