چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

با تشییع در «بهشت سکینه کرج»؛

«مرد هزار صدای دوبله ایران» برای همیشه خاموش شد

منوچهر اسماعیلی

سینماپرس: زنده یاد منوچهر اسماعیلی امروز در سکوت و با حضور جمعی از دوبلورها در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تشییع پیکر زنده یاد منوچهر اسماعیلی چهره سرشناس عرصه گویندگی و معروف به مرد هزارصدای دوبله امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه در بهشت سکینه کرج برگزار شد.

این مراسم بعد از ساعت ۱۰ با حضور جمعی از دوبلورها و گویندگان فیلم ها آغاز شد که از جمله این هنرمندان می توان به علی همت مومیوند، منوچهر والی زاده، جواد پزشکیان، محمود قنبری، ناصر ممدوح، فریدون اسماعیلی، زهره شکوفنده، ناهید امیریان و ... اشاره کرد.

همچنین مجتبی نقی یی مدیر امور دوبلاژ سیما از مدیران صداوسیما بود که در این مراسم حضور داشت.

این مراسم بدون هیچ سخنرانی برگزار و در طول برگزاری آیین تشییع صدای زنده یاد منوچهر اسماعیلی با دکلمه برخی اشعار پخش شد.

علی همت مومی‌وند از دوبلورهای باسابقه که در این مراسم حضور داشت در سخنانی درباره زنده یاد اسماعیلی به مهر گفت: زنده یاد منوچهر اسماعیلی قله هایی را فتح کرده بود که دست نیافتنی است و در عین حال خیلی ها آرزو دارند به این جایگاه برسند.

وی درباره رسیدن دوبلورهای جدید به چنین جایگاهی تصریح کرد: بعید می دانم کسی بتواند به آن درجه برسد. جایگاه ایشان بسیار رفیع است و وقتی سرگذشت خود را تعریف می کرد مشخص می شد که چه مرارت هایی را تحمل کرده است.

این دوبلور درباره هنرمندان پیشکسوتی که هم کمتر فعالیت دارند و هم کمتر مورد توجه و قدردانی قرار می گیرند، عنوان کرد: البته من شاهد بودم چند سال پیش بزرگداشتی برای زنده یاد اسماعیلی برگزار شد اما شاید به خاطر شرایط و سختی ها کمتر به این بزرگان پرداخته شده است. با این حال فکر می کنم زنده یاد اسماعیلی در قلب ها جای خود ر باز کرده است.

وی در پایان یادآور شد: در ویدئویی که دست به دست شده است او می گوید «من در فیلم ها به شما سلام کردم و شما الان جواب من را دادید» که در یکی از مراسم های تقدیرش آن را بیان کرده است.

زنده یاد منوچهر اسماعیلی در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.