سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

در شرایط مبهم مالی؛

شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در شهر یزد برگزار خواهد شد

انجمن سینمای جوانان ایران-جشنواره منطقه ای

سینماپرس: شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –یزد توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –یزد، با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، از ۸ تا ۱۱ دی¬ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حضور هنرمندان ۱۰ استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

نام‌نویسی از یکم شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. مهلت نام‌نویسی و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یزد اقدام فرمایند:
www.iycs.ir / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:
تهران – میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – شماره ۲۰ - دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یزد؛ کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱
تلفن: ۸۶۰۸۴۶۰۳ - ۸۶۰۸۴۸۶۳
پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com / festival@iycs.ir

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.