دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

مریم کاویانی:

تاکنون به صراحت و دقت «بی‌نشان» به زندگی و دغدغه‌های خبرنگاران بها داده نشده است

سریال «بی‌نشان»

سینماپرس: مریم کاویانی بازیگر سریال «آزادی مشروط» گفت: به تازگی بازی در سریال «آزادی مشروط» را به پایان رسانده‌ام، فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی داشته‌ام به پایان رسیده و آن طور که می‌دانم کلیت اثر هم به زودی تولیدش تمام خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مریم کاویانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال «آزادی مشروط» را به پایان رسانده‌ام، فیلمبرداری بخش‌هایی که من در آن بازی داشته‌ام به پایان رسیده و آن طور که می‌دانم کلیت اثر هم به زودی تولیدش تمام خواهد شد.

وی درباره تجربه همکاری در سریال «آزادی مشروط» تاکید کرد: این پروژه برای من تجربه دلنشینی بود، گروه پشت صحنه و عوامل اثر همدلی مثال زدنی داشتند و در راس آن مسعود ده نمکی کارگردانی بود که برای هر پلان خود برنامه داشت، همین عاملی بود که در نهایت با محصولی با کیفیت روبرو شویم.

«آزادی مشروط» پاییز امسال روی آنتن تلویزیون می‌رود

کاویانی درباره زمان پخش سریال «آزادی مشروط» تاکید کرد: واقعیت امر زمان دقیقی به ما اعلام نشده اما طبق گفته‌های پیشین به احتمال فراوان این سریال اوایل پاییز روی آنتن تلویزیون خواهد رفت و امیدوارم بتواند مخاطب خود را داشته باشد. البته تجربه کارهای قبلی ده نمکی نشان داده که آثار وی همیشه مورد تایید مخاطبان بوده است.

بازیگر سریال «بی‌نشان» درباره پخش این مجموعه تلویزیونی افزود: این مجموعه از ابتدای هفته جاری روی آنتن تلویزیون رفته است، هنوز درباره اینکه مخاطب چه واکنشی به آن نشان می دهد زود است زیرا هنوز چند قسمت از این اثر پخش شده و برای بازخوردهای دقیق باید صبر کرد.

کاویانی: هنوز برای قضاوت سریال «بی‌نشان» زود است

وی در همین رابطه تاکید کرد: برای بررسی موفقیت و یا عدم موفقیت یک اثر باید چند قسمت از آن پخش شده و حدودا در میانه های راه به بازخوردها دقت کرد، زیرا تا آن زمان سریال مخاطب خود را پیدا کرده و به راحتی می توان به موفقیت یا عدم آن پی برد، اما شخصا فکر می‌کنم به واسطه سوژه این سریال در ادامه مخاطب خوبی خواهد داشت.

کاویانی درباره تجربه حضورش در سریال «بی نشان» اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی حضور من در سریال «بی‌نشان» ایده و داستان متفاوت اثر بود، تاکنون به صراحت و دقت این سریال به زندگی و دغدغه‌های خبرنگاران بها داده نشده است. به نظر من این سریال می تواند مردم را با ابعاد گوناگون زندگی خبرنگاران آشنا کند.

کاویانی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: حال که فیلمبرداری «آزادی مشروط» به پایان رسیده می توانم به پیشنهادات تازه فکر کنم، ماه‌های گذشته به طور کامل درگیر این پروژه بودم، هنوز برای قطعی شدن پیشنهادات تازه زود است، باید فیلمنامه و شرایط آنها را بررسی کرده و در نهایت انتخاب نهایی داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.