چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

با حکم «سیدمهدی جوادی»؛

مدیر تازه‌وارد به روابط عمومی «بنیاد سینمایی فارابی» سرپرست مدیریت «تجاری سازی و توسعه بازار» شد!

سیدمهدی جوادی و علی مرادخانی در پنجمین روز پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»

سینماپرس: مراسم معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی و سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، این مراسم ظهر امروز در سالن زنده‌یاد علی حاتمی بنیاد سینمایی فارابی با حضور دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل، دکتر سید مهدی سجادی خزانه‌دار و مسعود احمدیان مشاور مدیرعامل بنیاد برگزار شد و طی آن، احکام «احسان هوشیارگر» سرپرست مدیریت روابط عمومی و «علی مرادخانی» سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی توسط مدیرعامل بنیاد اعطا شد.

در این نشست، «سیدمهدی جوادی» مدیرعامل فارابی با تأکید بر نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان نهاد ملی سینمای ایران با توجه به چشم انداز تعیین شده از سوی هیأت امنای بنیاد اظهار کرد: ارتقاء فعالیت‌ها و ارتباطات برون سازمانی با نهادهای مختلف سینمایی و هنرمندان از جمله وظایف مهم روابط عمومی محسوب می‌شود که امیدواریم در دوره جدید این اتفاق با جدیت و تدبیر مناسب میسر گردد.

وی ادامه داد: بهره گیری مناسب و تبدیل ظرفیت‌های رسانه‌ای به فرصت و همکاری برای پیشبرد اهداف کلان نهاد ملی سینمای ایران از دیگر انتظارات هیأت امنای این بنیاد است که تحقق این امر نیازمند چابکی بیشتر در بدنه روابط عمومی، ارتباط با سایر معاونت‌های بنیاد و همچنین گسترش ارتباطات با فعالان رسانه و بهره مندی از نقطه نظرات سازنده آنها است، و این امر از اولویت‌های وظایف مدیریت روابط عمومی در دوره جدید خواهد بود.

براساس این خبر، در بخش دیگری از این مراسم دکتر جوادی گفت: امید است ورود آقای هوشیارگر به مجموعه روابط عمومی فارابی ناظر به قدمت و سبقه فعالیت ایشان موجب عملکرد حرفه ای تر و کارآمدتر این واحد بیش از گذشته شود. او با تاکید بر اینکه مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار هم از ارکان مهمی در بنیاد سینمایی فارابی خواهد بود اظهار امیدواری کرد جابجایی آقای مراخانی از روابط عمومی به این مدیریت با تمرکزی که ایشان بیش از گذشته بر فعالیت ها خواهند داشت موجبات رونق این واحد شود.

براساس این گزارش در حکم سرپرست روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی خطاب به «احسان هوشیارگر» آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای احسان هوشیارگر

با سلام و تحیت،

با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست مدیریت روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی» منصوب می‌شوید.

نظر به خط‌مشی‌های ابلاغی و برنامه پنج ساله «فارابی قرن ۱۵»، انتظار می‌رود ضمن همکاری و تعامل سازنده با روابط عمومی سازمان سینمایی و سایر نهادهای فرهنگی و هنری و بهره‌گیری از جوانان انقلابی متخصص در جهت تقویت این مدیریت کوشا باشید.

اهم وظایف این مدیریت به شرح ذیل است:

- تقویت نمانام بنیاد سینمایی فارابی به عنوان نهاد ملی سینمای ایران در امتداد برنامه ۵ ساله این بنیاد.

- پیاده‌سازی نظام جامع اطلاع‌رسانی شفاف، صادقانه و پاسخگو در خصوص تمامی فعالیت‌های بنیاد.

- توسعه و تقویت ارتباط مؤثر، مستمر و صمیمانه با اهالی رسانه و سینما و جامعه شریف منتقدین.

- گسترش تعامل سازنده با رسانه‌های خبری و به ویژه رسانه‌های سینمایی کشور.

- توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی برون‌مرزی به منظور معرفی بیش از پیش سینمای ملی ایران در عرصه‌های جهانی.

- بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌های نوین و گسترش حضور بنیاد سینمایی فارابی بر بستر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های تعاملی با تأکید بر اولویت بخشیدن به شبکه‌های اجتماعی داخلی.

- طراحی، تدوین و اجرای پیوست‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی اقدامات و فعالیت‌های بنیاد.

- گسترش تعاملات برون‌سازمانی و ارتباطات با سایر سازمان‌های فرهنگی و هنری کشور.

- طراحی و اجرای م‌ؤثر پیوست‌های رسانه‌ای و تبلیغی آثار تولیدی بنیاد سینمایی فارابی.

- یکپارچه‌سازی اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف بنیاد از جمله مجلات و فصل‌نامه‌ها، باشگاه‌ها، سینما فرهنگ، مرکز نوآوری و... و. و راهبری رسانه‌ای رویدادها و جشنواره‌ها.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) هم‌چنین همکاری و همدلی با سایر ارکان بنیاد در جهت اعتلای سینمای میلی ایران موفق باشید.

همچنین در حکم سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی خطاب به «علی مرادخانی» آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای علی مرادخانی

با سلام و تحیت،

با عنایت به سوابق و تعهد جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار» منصوب می‌شوید. امید است با اهتمام به اجرایی کردن خط‌مشی‌های بنیاد سینمایی فارابی در سایه تعامل سازنده با سایر نهادها، بخش خصوصی، سازمان صدا و سیما، پخش و توزیع کنندگان محتوا، سینماداران و سایر ارکان بنیاد از جمله معاونت توسعه سرمایه انسانی و مالی و مدیریت امور حقوقی و مالکیت فکری در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های پنج ساله «فارابی قرن ۱۵» مجاهدانه کوشا باشید.

اهم وظایف این مدیریت به شرح ذیل است:

- طراحی و تدوین پیوست‌ها و طرح‌های تجاری‌سازی آثار تولیدی از بدو شکل‌گیری تا اکران محصولات.

- تجاری‌سازی و توسعه بازار سینمای فارابی به ویژه بر بستر رسانه‌های نوین از جمله واگذاری حقوق پخش نمایش‌های ویدیویی آنلاین، تلویزیونی و...

- استفاده حداکثری از فضاهای نوین عرضه محتوا و توسعه تجاری سازی یا بهره‌گیری از ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور.

- راهبری پخش و اکران آثار سینمایی و نظارت بر حسن بازگشت درآمدهای حاصل از آن.

- ارائه گزارش‌های شفاف مالی از عملکرد واحد تجاری سازی و توسعه بازار به صورت منظم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و همدلی و همکاری با سایر مدیریت‌ها در اعتلای سینمای ملی ایران اسلامی موفق باشید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.