سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

مطالبه از «شبکه سه سیما»؛

بیش از ۱۰ هزار نفر خواهان بازگشت «حامد کاشانی» به تلویزیون شدند

حامد کاشانی

سینماپرس: یک سیت خبری در حال پیگیری بیش از ده هزار درخواست‌ ثبت شده مبنی بر عدم حضور حجت‌الاسلام حامد کاشانی در برنامه سحرگاهی شبکه سه سیماست.

به گزارش سینماپرس، بیش از ۱۰ هزار نفر از مخاطبان با ثبت پویشی در سامانه «فارس من»، خواستار حضور مجدد حجت‌الاسلام حامد کاشانی در برنامه سحرگاهی شبکه سه سیما شدند.
حجت‌الاسلام کاشانی که حضورش در برنامه «ماه من» ویژه سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان شبکه سه سیما، از برنامه‌های پر مخاطب سیما در سال‌های اخیر بود، اخیرا با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش با عنوان «من این استعفا را جهاد تبیین می‌دانم»، از حضور در این برنامه کناره‌گیری کرد.
وی در صفحه شخصی خود نوشت: «در سال‌های اخیر و هربار در روزهای نزدیک به ماه مبارک رمضان، فشارها و تغییراتی تحمیل می‌شد که به خاطر شیعیان حضرت دم‌ فرو می‌بستیم. اما امروز علی رغم این که حدود ۱۰۰ روز است که به صورت تیمی مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، مجددا فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که با تأسی به سیره امیرالمومنین سلام الله علیه و برای اعلام و اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروّت مردان‌سایه و تأثیر تخریبی رفتارهایشان بر همه جا از جمله رسانه ملی، با عرض پوزش فراوان از مردم عزیز ایران، از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی استعفا داده و در عرصه‌های دیگر خدمتگزاری خواهم کرد».
خبرگزاری فارس در حال پیگیری موضوع از سوی مسئولان سازمان صدا و سیما و شبکه سه سیماست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.