یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

در پایتخت؛

«چهره مردمی ۱۴۰۰» بر تن برج میلاد و آزادی نقش می‌بندد

نورافشانی برج میلاد در یازدهمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: در آستانه آغاز پخش برنامه تلویزیونی «فرمول یک» ویژه تحویل سال ۱۴۰۱، عبارت «چهره مردمی ۱۴۰۰» روی بدنه برج‌های میلاد و آزادی نقش می‌بندد.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «فرمول یک» با محوریت معرفی و تقدیر از چهره‌های مردمی سال ۱۴۰۰ از امشب (یکشنبه ۲۲ اسفندماه) روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

در همین ارتباط، تصویر چهره مردمی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹ امشب به صورت ویدئومپینگ روی برج آزادی و برج میلاد حک می‌شود. این تصویر تا فردا شب (۲۳ اسفند) روی برج آزادی و تا شب اول فروردین روی بدنه برج میلاد در معرض دید شهروندان و عابران قرار دارد.

برنامه تلویزیونی «فرمول یک» امشب با حضور چهره‌هایی چون داریوش فرضیایی، مرتضی پورعلی گنجی، زهره کودایی، مهدی یغمایی و هادی حدادی همچنین سروش صلواتیان فعال اجتماعی و گروه جهادی مشکات آغاز شده و تا ۲۵ اسفند از ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن می‌رود. این برنامه شب‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند نیز از ساعت ۲۲:۱۵ در جدول پخش شبکه یک جای می‌گیرد.

همچنین در روز ۲۹ اسفند، پخش ویژه‌برنامه از ساعت ۱۵ شروع می‌شود و تا ساعاتی پس از تحویل سال ادامه خواهد داشت.

اکبر رجبی، رقیه رحمانی، سروش صلواتیان، عباس عربی، حسنه عفراوی، امید قبادی، ثریا مطهرنیا، حسین موسوی، نقی میرزایی و شرمین نادری ۱۰ چهره معرفی شده از سوی هیئت انتخاب «فرمول یک» هستند و با استقبالی که از این طرح صورت گرفته، علاوه بر آن‌ها چهره‌های مردمی دیگری نیز طی این ویژه برنامه معرفی خواهند شد. در سال آینده نیز «فرمول یک» به معرفی صدها چهره مردمی خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.