شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

بیانیه تند و تیز «کانون کارگردانان سینمای ایران»؛

اخبار کذب درباره استخدام چاقوکش فضای سینمایی کشور را ملتهب کرده/به ابراز دلجویی از کارگردانان سینما بپردازید!

کانون کارگردانان سینمای ایران

سینماپرس: کانون کارگردانان سینمای ایران نسبت به اخبار منتشرشده درباره استخدام چاقوکش توسط یک سینماگر واکنش نشان داد و آن را خبری کذب و تحریف‌شده توصیف کرد.

به گزارش سینماپرس، متن بیانیه کانون کارگردانان سینمای ایران درباره انتشار اخبار کذب درباره استخدام چاقوکش توسط سینماگران به شرح ذیل است:

در چند روز گذشته درج خبری مبنی‌بر اختلاف دو کارگردان مشهور با یکدیگر! و استخدام چاقوکش توسط یکی از این دو جهت مضروب کردن دیگری! فضای سینمایی کشور را ملتهب کرده است.

از آنجایی که این خبر کذب و تحریف‌شده جامعه سینمای ایران خصوصاً کارگردانان سینمای ایران را شگفت‌زده و آزرده ساخته است، لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیرانسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده، بر خود لازم می‌داند که بدین وسیله از تمام بنگاه‌های دروغ‌پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی (که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته) بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

در غیر این صورت حق شکایت از روزنامه همشهری و سازمان صداوسیما و تمام شایعه‌پراکنی که در فضای مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در این توطئه بزرگ همراه شده‌اند، برای کانون کارگردانان سینمای ایران محفوظ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.