سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

رامین ناصرنصیر:

هنر پساکرونا نیازمند نگاهی کارشناسانه است/زندگی تمامی اهالی تئاتر طی ماه‌های گذشته مختل شده است

رامین ناصرنصیر در نشست خبری فیلم سینمایی «سلفی با رستم»

سینماپرس: بازیگر سریال «بچه محل» گفت: با وجود ویروس کرونا به طور کلی کار سخت می‌شود اما خوشبختانه در سریال «جشن سربرون» پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و همه در پشت صحنه ماسک می‌زنند.

به گزارش سینماپرس، رامین ناصرنصیر در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول همچنان مشغول بازی در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی» هستم، این سریال یکی از بزرگترین پروژه های تلویزیونی بوده که همچنان تا سال آینده فیلمبرداری اش ادامه خواهد داشت.

وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سریال «جشن سربرون» ابراز کرد: با وجود ویروس کرونا به طور کلی کار سخت می‌شود اما خوشبختانه در سریال «جشن سربرون» پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و همه در پشت صحنه ماسک می‌زنند و این وضعیت بدون شک آرامش ما بازیگران که مجبوریم بدون ماسک جلوی دوربین ظاهر شویم را فراهم می‌آورد.

بازیگر مجموعه «بچه محل» کیفیت سریال «جشن سربرون» افزود: به شدت از پروسه ساخت این سریال راضی هستم، زیرا این سریال فیلمنامه بسیار خوبی دارد و مجتبی راعی هم به خوبی و با وسواس اثر را به جلو می برد، شخص بنده به موفقیت این سریال نزد مخاطبان تلویزیون بسیار امیدوارم.

بازیگر سریال «جشن سربرون» در قبال تئاتر و سینمای پساکرونا اضافه کرد: نگاه به این مقوله نمی‌تواند سردستی باشد، هنر پساکرونا نیازمند نگاهی کارشناسانه است، کرونا بدون شک در نگاه مردم به هنر هم تغییرات فراوانی خواهد کرد، سینما و تئاتر بعد از پایان دوران کرونا مخاطبان قبلی خود را ندارد و باید با ریشه یابی درست و به موقع برای مخاطبان آینده سینما و تئاتر برنامه ریزی کرد، باز هم تاکید می‌کنم این مقوله بسیار مهم است و باید با فکر و صبر به آن نگریست و تصمیم گیری کرد.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره وضعیت کنونی تئاتر اضافه کرد: واقعیت امر برای رونق دوباره تئاتر هیچ چاره‌ای نیست زیرا مسئله سلامتی و حفظ جان مردم نسبت به بازگشایی تماشاخانه‌ها اولویت دارد، اما باید در این مسیر تشکیلات حمایتی برای افرادی که شغلشان صرفا حضور در تئاتر است تشکیل شود زیرا زندگی تمامی اهالی تئاتر طی ماه‌های گذشته مختل شده است.

ناصر نصیر در همین رابطه خاطرنشان کرد: تئاتر در مقطع کنونی به شدت نیازمند کمک و حمایت است، نهادهای فرهنگی دولتی باید به یاری این عرصه بیایند منتها تا این لحظه هیچ حمایتی صورت نگرفته و همه چیز در حد وعده و شعار بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.