جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

پس از بالاگرفتن ابعاد تقلب در «سیمرغ مردمی»؛

«ملاقات خصوصی» در اقدامی فرافکنانه رسما از داوری شدن در «جشنواره چهلم» انصراف داد!

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم «ملاقات خصوصی» با انتشار نامه‌ای به دبیر جشنواره فجر اثر خود را از داوری در این رویداد خارج کرد.

به گزارش سینماپرس، حذف «سیمرغ مردمی» جشنواره فیلم فجر باعث اعتراض‌های بسیاری شده است. در بین حواشی متعددی که این موضوع ایجاد کرد امیر بنان تهیه‌کننده فیلم ملاقات خصوصی در نامه‌ای رسمی اعتراض خود را عمومی کرد و به‌واسطه همین موضوع از چهلمین جشنواره فیلم فجر کنار کشید تا جشنواره چهلم تا دقایق آخر درگیر حواشی بماند.

تهیه‌کننده فیلم «ملاقات خصوصی» که این روزها در صدر آرای مردمی بود، پس از حذف سیمرغ این بخش گفت: فیلم ما جایزه‌اش را از دست مردم گرفته است، آن سیمرغ بماند برای کسانی که حتی بلد نیستند جشنواره برگزار کنند و از ۵۰ هزار رأی صیانت کنند.

امیر بنان در گفتگویی با ایسنا اعلام کرد که حدود چهار ساعت قبل یعنی ساعت ۱۹، ۲۱ بهمن‌ماه به مسعود نقاش زاده دبیر چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نامه نوشته و بعد از حذف سیمرغ مردمی از این رویداد، درخواست حذف این فیلم از داوری را ارائه کرده است.

او در متن نامه خود نوشته است:

نظر به عدم توجه به آرای مردمی در جشنواره فجر و حذف آن و از طرفی با عنایت به اینکه به‌زعم این حقیر این تصمیم اثر وضعی در سینمای ایران دارد، ضمن سپاس از حضرتعالی و سایر همکارانتان بدین‌وسیله اعلام می‌دارم که فیلم ملاقات خصوصی به کارگردانی آقای امید شمس و تهیه‌کنندگی این‌جانب را از داوری جشنواره خارج نمایید و در هیچ‌یک از رشته‌ها داوری نشود.

انشاالله که جوابی برای حق‌الناسی که ضایع شد داشته باشید. در پایان از همه مردم عزیز و تماشاگران فیلم ملاقات خصوصی صمیمانه تشکر می‌کنم و سپاسگزارم و امیدوارم به یاری حق‌تعالی در اکران عمومی بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

«ملاقات خصوصی» در اقدامی فرافکنانه رسما از داوری شدن در «جشنواره چهلم» انصراف داد!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.